Internetsarkokat alakítanak ki öt Hajdú-Bihar megyei városban

Felhívást jelentetett meg a május 13-i Közbeszerzési Értesítőben a hajdúböszörményi, a görbeházi, az újtikosi, az újszentmargitai, valamint a folyási önkormányzatokból álló konzorcium: a települések képzésekre és egyéb (humán)szolgáltatásokra írtak ki közbeszerzést. A konzorciumnak a hajdúböszörményi önkormányzat a vezetője.
Az ajánlattevőnek a pályázat első részében gasztronómiai képzés tartása lenne a feladata 36 személy részére, akiket három 12 fős csoportba osztanak be. A nyertes ajánlattevő köteles legalább egy gyakorlati és egy elméleti oktatót biztosítani a képzésekre. Egy csoport képzési időtartama összesen 80 óra 2 hét időtartamban, munkanapokon 8 órától.
A helyszínt (Hajdúböszörményi Tájházak) a hajdúböszörményi önkormányzat térítésmentesen biztosítja, ugyanakkor a szükséges eszközökről, az adminisztrációról, a szakmai beszámoló elkészítéséről és a képzéshez szükséges alapanyagokról, szerszámokról, eszközökről a nyertes ajánlattevő gondoskodik.
A közbeszerzés második részében 40 órás kompetenciaképzést kell biztosítani 300 személy részére három tárgykörben. A képzéseknek az egyes helyszíneken (Hajdúböszörmény, Görbeháza, Újszentmargita) azonos tartalommal kell megvalósulniuk. A nyertes ajánlattevő Hajdúböszörményben 9, Görbeházán 1, Újszentmargitán további 1 csoport képzéséről gondoskodik.
A pályázat harmadik részében három témakörben kell kompetenciaképzést tartani humán szakembereknek a hajdúböszörményi Képzési Központban. A képzésen a projektpartnerek (Hajdúböszörmény, Görbeháza, Újszentmargita, Újtikos, Folyás) szakemberei vesznek részt, összesen 15-en. A megvalósítandó képzések a kiégés, a kommunikációs, a konfliktuskezelés és asszertivitás tréningek lesznek.
A közbeszerzés negyedik részében az ajánlattevőnek személyes segítő tevékenység, mentorálás biztosítása a feladata 200 személynek. Ez magába foglalja az általános tevékenységeket, a helyzetfeltárást, az egyéni fejlesztési terv megvalósítását. Teljesítési helyszínenként 1-1 mentor biztosítása is szükséges.
Ingyenes számítógép-használat lesz elérhető
A pályázat ötödik részében Startup iroda (információs pont), HelpDesk pont létrehozása és működtetése, továbbá internetsarok kialakítása az elvégzendő feladat. Az iroda nyitása, üzemeltetése, működtetése állandó jelleggel a konzorciumi tagtelepüléseken (mind az ötben egy iroda) a helyi igényeknek megfelelően történik.
A nyertes ajánlattevő feladata a közösségi térként is funkcionáló internetsarok kialakítása. Az ingyenes wifi és az ingyenes számítógép-használat a lakosság számára lehetővé teszi az interneten intézhető ügyek elérését, továbbá megrendelések bonyolítását, vagy csak szimplán kikapcsolódást az internet világában.
A közbeszerzés hatodik részében az ajánlattevőnek Facebook-csoportok és internetsarok kialakítását kell megoldani a konzorciumi tagtelepüléseken élők és a településeken élő kézművesek számára.
Ajánlatkérő olyan Facebook-csoportok kialakítását várja el, mely folyamatosan biztosítja az állandó kapcsolattartás, információközlés és -áramlás, információcsere lehetőségét az érintettek számára.
A pályázat hetedik részében gyakorlatorientált képzések tartása lesz a feladat, mindez az egészségtudatosság tárgykörben, 7 célcsoport részére, az egyes célcsoportok vonatkozásában 30 személy részvételével. Egy képzés 4 óra.
A képzéshez kapcsolódva a nyertes ajánlattevő feladata célcsoportonként 1000 darab színes kiadvány elkészítése és terjesztése, összesen 7000 darab színes kiadvány terjesztése Hajdúböszörmény közigazgatási területén.
A nyertes ajánlattevő feladata a szolgáltatások személyi és tárgyi feltételek (2 előadó/alkalom, a képzések helyszínének és a szükséges technikai berendezések (kivetítő, hangosítás, mikrofonok), catering (ásványvíz, pogácsa, kávé és tea a résztvevők számára) teljes körű biztosítása, a keletkezett hulladék gyűjtése és elszállítása, továbbá köteles a megfelelő adminisztrációról (jelenléti ív, fotódokumentáció) és a szolgáltatások hirdetéséről is gondoskodni.
A közbeszerzés utolsó részében termelői piac kialakítása, fenntartása és működtetése szükséges megoldani Hajdúböszörményben, ahol a helyi termelők, árusok ingyen tudnának árusítani, ezáltal a saját terméküket értékesíteni.
A termelői piacot összesen 24 alkalommal nyitják meg a szerződés időtartama alatt. A piac szervezése, megvalósítása, fenntartása, helyszín biztosítása, valamint a teljes promóció a nyertes ajánlattevő feladata.


















