Mától sokan sokkot kapnak a YouTube-tól

Érkeznek az átugorhatatlan hirdetések a videómegosztóra. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy az eddigi reklámok mellett hétfőtől olyanok is megjelennek majd, amelyeknél 5 másodperc után sem jelenik meg a Hirdetés átugrása gomb.
Ezek a reklámok jellemzően 15-20 másodpercesek lesznek. A hirdetők ezekért többet fizetnek majd, cserébe pedig a YouTube-csatornák tulajdonosai is több pénzt kapnak belőle, mint amennyit az átugorható hirdetések után zsebelhetnek be.
Azok is rosszul járnak, akik a YouTube felületén hallgatnak zenét, esetleg egy házibuli vagy baráti összejövetel közben lejátszási listával próbálják szórakoztatni a vendégeket, hiszen minden szám után hallgathatja a reklámot a társaság.
Azz agresszív stratégiája lényege az, A google leányvállalata szeretné rávenni a portál felhasználóit, hogy fizessenek elő a Red és az újonnan indult Music szolgáltatásra.



























