Törölt járatok Debrecenben: a Wizz Air így kárpótolja a pórul járt utasait!
Amint arról beszámoltunk, a Wizz Air törölte a Debrecen–London és a London–Debrecen esti járatait július 19-én. Ennek az volt az oka, hogy globális informatikai hiba bénította a légiközlekedést. A részletekről itt olvashat!
Július 20-án, szombaton a Wizz Air az alábbi közleményt juttatta el a szerkesztőségünkhöz
„A Wizz Air megerősíti, hogy a légitársaság kollégáinak erőfeszítéseit követően a nemzetközi informatikai partnerénél jelentkező szolgáltatói probléma megoldódott, online rendszerei újból megfelelően működnek.
A légitársaság irányelvei szerint a járattörlésben érintett utasok automatikus visszatérítést kapnak: a rendszer a járatuk indulását követő 24 órán belül a viteldíj 120 százalékát küldi meg nekik WIZZ-pontban. Emellett a Wizz Air utasai a hivatalos weboldalon, valamint a mobilalkalmazáson keresztül átfoglalhatják járatukat vagy kérhetik a viteldíj 100 százalékának készpénzes visszatérítését is. A legfrissebb utazási információkról további tájékoztatás az alábbi oldalon elérhető.”