Az érzelmi intelligencia fejlesztésének segítségével javul az üzleti teljesítmény
Korábbi felmérések igazolták, hogy egy cég teljesítményét a munkavállalók elkötelezettsége jelentősen meghatározza. Ez az összefüggés további eredményeket hozott, miszerint a dolgozók elkötelezettsége nagymértékben függ a vezető érzelmi intelligenciájától.
Az érzelmi intelligencia szerepe a vállalat sikerességében
Az érzelmi intelligencia, vagyis az EQ más módszereknél jóval megbízhatóbban képes jelezni a jövőbeni teljesítményt. Gyakori eset, hogy alapból nagyon tehetséges vezetők nem megfelelően osztják be idejüket, nem aknázzák ki tudásukat, ez pedig a cég jövőjét befolyásolja.
A fejlett érzelmi intelligenciával rendelkezők együttműködőbbek, igyekeznek minél jobban hozzájárulni a kellemesebb munkahelyi környezet megteremtéséhez, ez pedig a digitális eszközök területén is megmutatkozik. A CHEQ belső kommunikációs megoldása ebben is a segítségünkre lehet.
A magasabb EQ birtokában lévő vezetők hajlandóak nagyobb figyelmet fordítani a dolgozókra, ennek köszönhetően biztosított az elkötelezettségük, a lelkesedésük. A produktivitásuk által garantált a vállalat sikere. Ezek a vezetők sokkal inkább kihasználják a rendelkezésükre álló modern fejlesztéseket, törekednek a hatékonyabb megoldások bevezetésére.
Az igazán jó vezető ismérve, hogy képes másokra hatni a kommunikációs készségei által, ugyanakkor birtokában van minden ehhez szükséges eszköz is. A hatékonyság megfelelő kommunikációval ötvözve pozitív hatásokat von maga után, ez pedig az eredményekben is megmutatkozik.
A teljesítmény és a munkahelyi légkör kapcsolata
A teljesítmény és a dolgozók elégedettsége között közvetlen és egyértelmű összefüggés van. Nagyon fontos, hogy a munkavállalók hogyan érzik magukat a munkahelyükön, rendelkezésükre állnak-e modern eszközök a kommunikációra és a folyamatok gyorsítására.
A kommunikáció erején túl az is lényeges, hogyan történik, milyen csatornák által. Egy olyan alkalmazott, aki számára minden biztosított egy hatékony, gyors, zökkenőmentes munkára, sokkal elégedettebbé, és elkötelezettebbé válik. Ahol viszont félreértések, információhiány, és elakadt kommunikáció jellemző, ott alapjaiban kellene megreformálni az egész belső működést, az elavult megoldásokat, digitális módszerekre váltani.
A CHEQ segít egy gördülékeny, torzulásmentes, mérhető belső kommunikáció megteremtésében. Többféle platformon és készüléken működik, így nem okoz gondot az irodai dolgozók mellett a folyamatosan úton lévő, vagy más telephelyen dolgozó kollégák elérése sem.
Motiváció és sikeresség
A CHEQ a dolgozók motiválására is alkalmazható. Például kifejezhető az elismerés, a megbecsülés. Fenntartható a hitelesség, vagyis egy nyílt és őszinte kommunikáció. A véleményükkel aktívabban részt vehetnek a cég életében, alakulásában.
Egy motivált, megbecsült munkavállaló jelentősen hozzájárul a cég sikeréhez.