Meleglobbi a budapesti metróban
Az azonos neműek közti szerelem elfogadását hirdető reklámok kerültek ki a budapesti metróban. A Budapesti Közlekedési Vállalat (BKV) közleményt adott ki, ebben azt fejtegetik, hogy nem ők a felelősek a metrós reklámokért.
A Coca-Cola #loveislove, azaz "a szerelem az szerelem" feliratú, egy női, illetve egy férfi szerelmespárt ábrázoló reklámjai a Széll Kálmán téri metrómegállóban láthatók
A BKV szombaton közleményben reagált a hirdetések ügyére. Ebben azt írják, hogy a reklámfelületek hasznosításáért nem ők felelnek, hanem az erre szerződött külső partnereik. Ilyenből kettő van, a mostani reklámhelyeket is érintő hirdetéseket 1999 óta a Peron Reklám Kft. szervezi (illetve maguknak a járműveknek az esetében ő szerződött albérlőik).
Ezen kívül azt is közli a BKV, hogy a reklámfelületeik hasznosítására épp folyamatban van egy közbeszerzési eljárás, amely heteken belül lezárul. Ennek a célja, mint írják, a "hogy az újonnan kialakuló szerződéses állomány egyszerűbb, egyben a jelenleginél pontosabban szabályozott legyen".
.