Új modellek

A Megane megjelenése óta éles vitát váltott ki a Renault-rajongók körében. Mondhatni, hogy a szokatlan forma nem aratott osztatlan sikert. Az évtized elején amúgy is jellemző volt a francia autókra a merész formaterv, az eladási statisztikák alapján mégsem kerültek vezető pozícióba.
Szép hátulról is
Az új Mégane család formaterve a Renault azon szándékából fakad, hogy azonnal szembeötlő autókat alkossanak, olyanokat, amelyek a sport világából és az autók iránti rajongásból merítenek ihletet. Az Mégane Berline vonzó, magabiztosságot sugárzó autó, míg a Coupé a biztonságos vezetési élményre és a menetteljesítményre helyezi a hangsúlyt. Olyan igényes rajongókat céloz meg, akik az újonc megjelenéséhez méltó vezetési élményre vágynak, ugyanakkor egy mindennapokban jól használható autóra van szükségük.
Itt a Coupé
Az ú modellek könnyebben leolvasható, kombinált digitális-analóg műszerfalat és kijelzőket kaptak. Ezen felül számos olyan felszereléssel kényeztetnek, amelyekkel hagyományosan csak magasabb kategóriás autókban találkozhatunk – ilyen az elektromos rögzítőfék, a kulcs nélküli nyitás és indítás, a vezető távozásakor automatikusan aktiválódó ajtózár, vagy a Carminat Bluetooth® DVD navigációs rendszer, valamint – most első ízben – egy kifejezetten az új Mégane modellekhez kifejlesztett audiorendszer.
A modellek különböző benzinmotorokkal is rendelhetők: az ismert 1.6 16V két változata mellett 2009 folyamán megjelenik majd a kínálatban az új TCE 130. (TCE = Turbo Control Efficiency). A két TCE turbómotor a Renault jelentős méretcsökkentési tapasztalatának köszönheti létét; egyszerre gazdaságosak (különösen versenyképes üzemeltetési és karbantartási költségekkel), és már kis fordulatszámon is robbanékonya. Teljesítményüket lágyan, magától értetődő könnyedséggel adják le a teljes fordulatszám-tartományban.
A két új modell 2009. január 19-étől lesz kapható.
















