borsodihir.hu
2021.05.03. 12:28
Először a szerencsejáték-iparban vált közismertté.
Amint a digitális technológia változik, úgy változik a mi életünk is. Az egyik legnagyobb innováció, mely hatással van a mindennapjainkra a kiterjesztett valóság (AR) és a virtuális valóság (VR). A két fogalom hasonló, mégis két teljesen különböző célt szolgál. A virtuális valóság egy szimulált élmény, amely során belekerülünk abba a térbe, abba a szobába, arra a helyre, ahol az adott esemény vagy játék zajlik és teljesen kizárjuk a valóságos világot. A kiterjesztett valóságban a jelenben maradunk és ebben a térben jelennek meg az ott nem létező elemek.
A Covid-19 járvánnyal az AR és a VR használata a különböző iparágakban nagymértékű növekedési tendenciát mutat. Mivel a korlátozások arra ösztönzik az embereket, hogy többnyire online éljék mindennapi életüket, a VR már nem tűnik túl drága vagy elérhetetlen szórakozásnak. Egyre több ember hajlandó fizetni azért, hogy a monotonná vált napjaiba egy kis színt vigyen. Legyen szó játékokról, testmozgásról vagy akár digitális utazásról. Mégis úgy gondolom a VR legfőbb vonzereje az, hogy lehetővé teszi a virtuális találkozásokat. Sok embernek segít megbirkózni a bezártsággal és magánnyal. A VR olyan társadalmi kapcsolódási lehetőséget nyújt, amely sokkal személyesebb, mint egy telefonhívás vagy a Zoom.
A mesterséges intelligencia (MI) mindennapjaink részévé vált és elengedhetetlen a virtuális valóság fejlesztéséhez. Ugye nem hat az újdonság erejével az okostelefonok arcfelismerő programja? Az arcjelek és kifejezések azonosítását is AR / VR segítségével végzik. Tudtad, hogy az egyik legrégebbi használata az MI-nek a robotpilóta? A pilóták többsége átlagosan 7 percet vesz részt aktívan az irányításban, ezen kívül minden mást a robotpilóta végez. Az olyan technológiai fejlesztések, mint a mesterséges intelligencia és a virtuális valóság, minden vállalkozás számára a fenntartás és fejlődés nélkülözhetetlen kellékévé váltak. Különösen az elmúlt egy évben a legtöbb vállalatnak váltania kellett a digitális megoldásokra. A kiterjesztett valóság rendkívüli növekedést ért el 2020-ban és a piacvezetők, mint a Microsoft, az Apple, a Google, a Facebook mostantól az AR által támogatott technológiákat használják.
A virtuális valóság először a szerencsejáték-iparban vált közismertté, a játékosok VR segítségével válnak teljes részévé egy virtuális szerencsejáték világnak. Ha kedveli az élő kaszinó játékokat, akkor imádni fogja a VR kaszinók nyújtotta élményt és a többi játékossal való közvetlen kapcsolatot. Szinte már minden szerencsejáték elérhető a virtuális világban, legyen szó pókerről, sportfogadásról vagy VR játékautomatákról, melyek egyszerű online nyerőgépek. Lenyűgöző grafikát kínálnak a játékosok számára és szinte ugyanakkora élményben lehet részük, mint a hétköznapi kaszinókban. Az évek során a VR egyre közkedveltebbé vált a különféle iparágakban. A bevásárló és kiskereskedelmi szektor folyamatosan átalakul. Virtuális megtekintéseket, bemutatótermeket, valamint virtuális vásárlási lehetőségeket kínál. A fizikai jelenlét hiányában ezek a technológiák népszerűségre és elfogadásra tettek szert, elsősorban kényelmességük, pontosságuk és precizitásuk miatt. Ezenfelül a virtuális valóságot az egészségügy több területén is alkalmazzák. A depresszió, szorongás, autizmus, PTSD és még a nikotin-függőség kezelésére is használják.
Az oktatás, a közlekedés, az utazás és a mérnöki munka csupán még néhány példa azokra az ágazatokra, amelyek már alkalmazzák a technológiát konferenciákra, tesztelésre és új tervek bemutatására. Ez csak a kezdete a virtuális és kiterjesztett valóság növekedésének a különféle iparágakban és mindennapi életünkben. Az előrejelzések szerint az AR/VR szektornak 2021 végére egymilliárd felhasználója lesz. Az AR és VR fülhallgatók értékesítése várhatóan 9,7 milliárd dollárra nő 2021-ben. Nincs kétség afelől, hogy a virtuális valóság megváltoztatja a világot.Átadták a Professor Emeritus, valamint a Doctor honoris causa címeket is.
A helyszínelés miatt nő a menetidő.
Felkészülés a jövőre.
Átvizsgálják az épületeket.
Sokat köszönhet neki a hazai gyermektraumatológia.
Ezen az oldalon sütiket használunk. A böngészéssel ezt elfogadod.
További Információkcivishir.hu - Minden jog fenntartva! (2023.06.08)