Erre a két tényezőre érdemes odafigyelni.
A hazai cégvezetők gyakran elfelejtik, hogy a vásárlókból élnek, emiatt ahelyett, hogy ízlésesen próbálnák meg kialakítani a webáruházukat, gyakorlatilag mindent a felhasználó arcába tolnak, mondván valaki majd csak rákattint és kihasználja az aktuális promóciót. Eszükbe sem jut, hogy ezzel megzavarják a termék kiválasztási és a vásárlási folyamatot is.
Nézzük meg, mire érdemes odafigyelni webáruház készítés során, hogy kellemes felhasználói élményt okozzunk a potenciális vásárlóknak!
1. Ízléses, megnyerő dizájn és grafikai elemek használata
Csak azért, mert a cégvezető kedvenc színe a rikító hupilila, nem biztos, hogy szerencsés lesz ezt használni a webáruház készítés során. Mivel a legtöbben már okostelefonról, tabletről vagy laptopról interneteznek, fontos szerepet kapott az is, hogy a színek úgy legyenek kialakítva, hogy az lehetőleg ne merítse bizonyos készülékek akkumulátorát, illetve ne károsítsa a felhasználók szemét. Az AMOLED kijelzős okos készülékek esetében ez nagyon fontos, hiszen ezeknek a képernyője nem az egész telefont világítja meg, hanem csak azokat a képpontokat, amelyek nem feketék (#000000). Emiatt egyre nagyobb szerepet kap a sötét témák használata, hiszen a legtöbben általában este használják hosszú órákon át az okos készülékeiket, amikor már kint is annyira sötét van, hogy egy világos színű website böngészése kellemetlen a szemnek. 2019-ben érdemes erre odafigyelni, hiszen ezzel is arra lehet ösztönözni a vásárlókat, hogy inkább a cég webáruházát látogassák egy olyan helyett, ami esetleg zavarja a szemüket, vagy feleslegesen meríti okos eszközeik akkumulátorát.
2. Marketingeszközök optimalizálása
Az emberek többségét még mindig idegesítik a nem megfelelően beállított felugró ablakok (pop-up), pláne akkor, ha egy cikket olvasnak egy weboldalon, vagy egy webáruházban válogatnak a termékek között. A webáruház készítés során, a főoldalon szokás emiatt feltüntetni az aktuális promóciókat egy lehetőleg kis helyet foglaló, feltűnő, de nem zavaró helyen lévő szöveggel és linkkel ellátott képpel és/vagy videóval.
Sokkal kellemesebb felhasználói élményt lehet kialakítani a webáruházban, ha a promóciókat ízlésesen helyezzük ki, nem pedig agresszívan próbáljuk a vásárlónak ajánlani ezeket. A termékadatlapok alatt, a releváns termékek kilistázása egy igen hatékony és felhasználóbarát eszköz arra, hogy további termékek vásárlására ösztönözzük a usereket. A hírlevélre való feliratkozást pedig érdemes a kosár aljára, a felhasználási feltételek elé tenni, mert sokan automatikusan bejelölik ezt az opciót.
Kerülje el a banális hibákat, bízza inkább profikra a webáruház-készítést!
A webáruház készítés során rengeteg dologra kell odafigyelni azért, hogy a felhasználók pozitív élménnyel távozzanak egy vásárlás után, és hogy máskor is visszatérjenek. Kérje a Shoprenter.hu sokéves tapasztalattal rendelkező csapatának szakmai segítségét, hogy webáruháza már az első hónapban profitot tudjon termelni!
A vonatközlekedés mindkét vágányon szünetel.
Két vidéki banda csapott össze.
Több mint 100 iskola csatlakozott már a programhoz.
A Kréta-rendszerben üzent a szülőknek.
A megbeszélés csupán tájékozódó jellegű volt.
Ezen az oldalon sütiket használunk. A böngészéssel ezt elfogadod.
További Információkcivishir.hu - Minden jog fenntartva! (2023.09.22)