Ha van jobb dolga karácsony előtt, mint sorban állni...

Beszélhetnénk a minden évben visszatérő slágertermékekről – szaloncukor, hal, pulyka, lencse, sütemény alapanyagok –, de van, ami idén lett népszerű, és még csak most próbálgatják a vásárlók. Az online élelmiszer-vásárlás!
A legtöbb kérdés az online élelmiszer-vásárlás témakörében érkezik az info@premiumdebrecen.hu címre, de személyesen is e felől érdeklődnek a legtöbben a Széchenyi út 56/b alatti Reál Prémium áruházban a vásárlók. A tapasztalat szerint érdekli és izgatja az embereket ez a vásárlási forma, de még megannyi fal vár bontásra. Jellemző, hogy az érdeklődők összeállítják ugyan az interneten virtuális kosaraikat, de a rendelés gombot már nem nyomják meg. Hogy miért nem lesz végül valóság az online élelmiszer kosárból? Több oka is lehet.
Bizalmi kérdés
Ha kipróbáljuk, hogyan lehet kosarat összeállítani, abban már ott a szándék, ami még nem valósult meg. A kosár összeállítása közben észre sem vesszük, hogy rohanás, sietség, idegeskedés nélkül már be is vásároltunk. Majd felállunk, és elmegyünk a boltba. Ami valójában visszatart, az az idegen, a nem megszokott vásárlási mód. Szeretjük magunk kiválasztani a megvásárolandó élelmiszert. Megfogni, megvizsgálni, tudni, hogy a legfrissebbet vettük le a polcról, hogy a hentesnek mi mondtuk, honnan vágja le a húst, és még hosszan sorolhatnánk. Ezt a bizalmatlanságot lehet szoros bizalommá alakítani, ha az első online vásárlásnál a vevő az ellenkezőjéről bizonyosodik meg.
A www.realpremiumdebrecen.hu-val erre törekszünk. Webáruházunk „prémium” jelzője (nem az árakat, hanem) azt a pluszt jelenti, amivel a vásárlókat és a vásárlásokat kezeljük. Mindig a legfrissebb, leghosszabb szavatosságú, termékeket szállítjuk, ki. Külön figyelünk a termékek épségére, a zacskós, dobozos élelmiszerek állapotára. Az áraink webáruházunkban is ugyanazok, mint a Széchenyi út 57/b alatti áruházunkban. A rendelések átvételekor, vevőinkben azt az érzést szeretnénk erősíteni, hogy ez a vásárlás olyan, mintha én válogattam volna össze személyesen a termékeket. Ám nem kellett hozzá a lakásból sem kimenni – hangsúlyozta Boros János marketingvezető.
Kijelenthetjük: az idei sláger a kényelmes, rohanás nélküli vásárlás. Aki előtt már most a karácsony előtti bevásárlás tavalyi rémképei tűnnek fel, ideje egy próbát tennie az online élelmiszer-vásárlással.
(X)

















