Az új Scirocco

Az első Scirocco 1974-ben mutatkozott be, és ezzel kultuszautó született. A Giorgio Giugiaro által tervezett Scirocco korának sok vetélytársával szemben vásárlók széles köre számára volt elérhető. Egész évben, a mindennapok használatára is kiválóan alkalmas, illetve elsőkerék-hajtásának köszönhetően kifejezetten biztonságos sportkocsiként jelent meg.
Így nézett ki 1974-ben... Nagy szám volt
Az új Scirocco a hagyományok folytatója, s bizton állíthatjuk, a mindennapos használatra való alkalmassága a kocsi legnagyobb erénye. A Scirocco először is szépségével nyűgözi le az embert. Csak remélni tudjuk, hogy a Sciroccón használt stíluselemek, mint például az orrkialakítás, a különösen karakteres, krómozott világítótestek, a fényszóróházak fényes fekete belső felületei, amelyeket a hűtőrács ugyancsak feketén fénylő, karcsú csíkja köt össze, a Volkswagen megújulását vetítik előre. Igazán eltaláltak az autó arányai, rövidek a túlnyúlások, hosszú a tetőív, meredeken áll a hátsó ablak, lapos és széles a karosszéria – tipikus sportkocsis jegyek.
...és így néz ki 2009-ben
Az egyéni sziluett azonban nem hivalkodó, egyszerűen szép. Ez az első benyomásunk akkor is, ha beülünk az autóba. Letisztult, az Eosból ismerős vonalak, a VW-nél megszokott kezelőszervek, jó ergonómia. Az összeszerelés minőségére és az anyagválasztásra sem lehet panasz, csakúgy, mint a legtöbb wolfsburgi márkatárs, hozza az elvárt szintet.
Már kapható Magyarországon is















