Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Auchan: új madárka, régi jó árak

Auchan | 2025. 06. 04. | 09:01:13
Az Auchan új madárkája új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia felhasználásával készült, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.
Auchan: új madárka, régi jó árak
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A hónap vége sok családban komoly fejtörést okoz: hogyan lehet úgy bevásárolni, hogy minden meglegyen, de ne ürüljön ki teljesen a pénztárca? Az Auchan új márkastratégiája pont erre a problémára kínál választ. Nemcsak olcsóbban vásárolhatunk, hanem okosabban is, amiben mostantól egy barátságos kis madárka is segít.

Az Auchan szakemberei alapos vásárlói kutatást végeztek, és arra jutottak, olyan vásárlási élményt kínálnak, amiért érdemes elindulni hozzájuk. Mert lehet spórolni az árakon, de az együtt töltött időn nem szabad! Ezért az Auchan nem csak „bolt akar lenni”, hanem egy megbízható, praktikus társ a mindennapokban.

Mire épül az új kampány?

Az új platform egyik leglátványosabb eleme a kis madárkarakter életre keltése, amely nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban. A stratégia három fő dologra épít: az ár-érték arányra, hogy a pénzedért a lehető legtöbbet kapd, a széles választékra és mindent egy helyen megvehess, hogy megbízható minőséget kapj, ami nem megy a spórolás rovására. Az üzenet egyszerű: okosan vásárolni nem azt jelenti, hogy csak az akciókat hajszoljuk, hanem hogy hosszú távon járunk jól!

Itt a madárka, aki segít a bevásárlásban

A kampány legfeltűnőbb eleme egy új figura: a madárka, aki az Auchan logójából „született meg”. Ő lesz az, aki segít eligazodni az ajánlatok, akciók között, és hamarosan minden kampányban visszaköszön majd.
Nemcsak aranyos, de praktikus is – egyfajta „vásárlási tanácsadó” szerepben segít dönteni, és megmutatja, hogy lehet a legtöbbet spórolni. A madár nemcsak egyszeri kampányelem lesz, hanem folyamatosan fejlődik, új szerepeket kap, és egyre fontosabb része lesz az Auchan arculatának. A cél, hogy ne csak a logóról ismerd fel az áruházat, hanem az élményről is, hogy jó döntésnek érezd minden egyes Auchan-látogatást.

Technológia a spórolás szolgálatában

A kampány mögött nemcsak kreatív ötletek, hanem új technológiai megoldások, köztük mesterséges intelligencia segítségével is dolgoznak. Ezekkel gyorsan és hatékonyan lehet új képi és videós tartalmakat gyártani, amiket a vásárlói igényekhez igazítanak.

Az Auchan új stratégiája tehát azoknak szól, akik nem csak olcsón, hanem okosan is akarnak vásárolni. Nem akarnak mindenért más boltba rohangálni, fontos számukra, hogy a pénzükért jó minőséget kapjanak és hó végén is számíthatnak az Auchanra. Új kampány, új madárka, ami azt hirdeti: spórolj okosan, vásárolj tudatosan!

Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Drágulásban Debrecen országos első
Drágulásban Debrecen országos első
A leginkább a panellakások ára emelkedett.
Jöhet az Egyesült Államok és Magyarország aranykora
Jöhet az Egyesült Államok és Magyarország aranykora
Erről beszélt Orbán a Fehér Házban.
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Kiemelt volt az érdeklődés a Sensirion standjánál, a XI. Gépészeti Szakkiállításon és Állásbörzén.
Kezdődhet a Debrecen-Mátészalka vasútvonal felújítása
Kezdődhet a Debrecen-Mátészalka vasútvonal felújítása
Egyelőre még csak a tervezés következik.
Közel egymilliárd egy debreceni csomópontra
Közel egymilliárd egy debreceni csomópontra
A keleti közlekedési folyosóhoz kapcsolódik a beruházás.
Berettyóújfalu kilépne az „egyéjszakás kalandból”
Berettyóújfalu kilépne az „egyéjszakás kalandból”
Megmaradnánk élhető kisvárosnak két ipari centrum között – mondja Muraközi István.
A debreceni államtitkár 20 milliárdos bejelentése
A debreceni államtitkár 20 milliárdos bejelentése
Minden forint mellé egy forintot vissza nem térítendő támogatás jár.
Shein, Temu: olcsó, de veszélyes
Shein, Temu: olcsó, de veszélyes
Ezt állapította meg a fogyasztóvédelmi vizsgálat.
Építési engedélyek: Debrecen az élbolyban
Építési engedélyek: Debrecen az élbolyban
Az első kilenc hónap adatai alapján.
A Nébih már az ünnepekre készül
A Nébih már az ünnepekre készül
Bejgli, hal, szaloncukor…
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Egy debrecenivel tornagyőztes a magyar válogatott
Egy debrecenivel tornagyőztes a magyar válogatott
Bereczki Dóra az olaszok ellen remekelt.
Hirdetés
Hirdetés
Hortobágyon meleg volt a helyzet
Hortobágyon meleg volt a helyzet
A balmazújvárosi és a hajdúszoboszlói tűzoltókat is riasztották.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Drágulásban Debrecen országos első
A leginkább a panellakások ára emelkedett.
Jöhet az Egyesült Államok és Magyarország aranykora
Erről beszélt Orbán a Fehér Házban.
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Kiemelt volt az érdeklődés a Sensirion standjánál, a XI. Gépészeti Szakkiállításon és Állásbörzén.
Kezdődhet a Debrecen-Mátészalka vasútvonal felújítása
Egyelőre még csak a tervezés következik.
Közel egymilliárd egy debreceni csomópontra
A keleti közlekedési folyosóhoz kapcsolódik a beruházás.
Berettyóújfalu kilépne az „egyéjszakás kalandból”
Megmaradnánk élhető kisvárosnak két ipari centrum között – mondja Muraközi István.
Támogatott tartalom
Gospel Karácsony: a szeretet és az összefogás ünnepe Debrecenben
Gospel Karácsony: a szeretet és az összefogás ünnepe Debrecenben
Idén Dallasból érkezik egy harmincfős énekegyüttes. +Videók
0% THM-mel elérhető áruhitel a Gulyás Tüzépen
0% THM-mel elérhető áruhitel a Gulyás Tüzépen
A GSV kihagyhatatlan ajánlata már elérhető.
Alkoholshop – minőségi választék online és személyesen
Alkoholshop – minőségi választék online és személyesen
A italboltok modern verziói már egészen más stílust képviselnek.
Fények, játék és elegancia
Fények, játék és elegancia
Őszi-téli programkavalkád a debreceni Grand Casinóban.
Hirdetés
Hirdetés