Anya varrógéppel, ötlettel, hittel: megjelent az új Maminvent-katalógus

Rááll az ember szeme egy idő után a Maminvent-darabokra, leginkább a keresésükre. Kopócs Éva, a három gyermeket nevelő kreatív édesanya egyszemélyes vállalkozása stíust termetett, de olyat, aminek cikkei után képes az ember sóvárogni, majd álmodni is azokról, míg kézbe nem kaphatja a sajátját. Ugyanis a Maminventnél azt is lehet: kívánni valami körülhatárolhatót, megvarrhatót. Éva nemcsak az anyagnak, az embernek is ismerője – személyiségjegyeket képes használati tárgyakban visszaadni. Ízléssel, hittel: minden régiből lehet valami új, hiszen kezei közül egytől egyig rekreálmányok kerülnek ki. Évtizedes nyakkendők, elnyűtt gyapjúdarabok integetnek táskákról és kiegészítőkről, mesterien újrafogalmazva a létezést.
Korábbi interjúnkat IDE KATTINTVA olvashatják.
A Maminvent a közelmúltban készítette el vadonatúj lookbookját a Víztoronyban. Kopócs Éva ajánlója következik:
A Maminvent Water Tower lookbookkal az a célunk, hogy rávilágítsunk a Maminvent márka sokszínűségére. Akik ismerik a munkásságomat, tudják, hogy a vidéki, természetközeli élet erősen befolyásolja az alkotói stílusomat. Sokszor gondolok úgy magamra, a családomra és a barátainkra, mint egy kis öko-közösségre, vagy akár hippi kommunára. Termékeim ezért elsősorban a természetes anyagok mellett a bohóságra, a variálhatóságra és a praktikumra építenek, amit az eddigi fotósorozatok is kidomborítottak. Mivel azonban egy letisztultabb, urbánus stílus sem áll messze tőlem, az idei lookbookban a rekreálmányok mellett nagyobb hangsúllyal jelenik meg az épített környezet és a geometria. Debrecen régi-új látványossága, a víztorony tökéletes helyszínnek bizonyult a koncepció megvalósításához, és nagy öröm a csapat számára, hogy ilyen célra elsőként használhattuk a rendkívül igényesen felújított épület tereit, a minimalista íveket, korlátokat és falfelületeket. Tófalvi Kata finom érzékkel megkomponált fotói és a modellek, Balogh Fruzsina és Balogh Boglárka jelenléte véleményem szerint sikeresen átadják az üzenetet, miszerint az újrahasznosított termékek lehetnek modernek és elegánsak, és bátran viselhetik őket azok a városi lányok és nők, akik különlegesre, egyedire, valami másra vágynak.


















