3 jel, ami arra utalhat, hogy SEO ügynökségre van szükséged

Nagyon sok vállalkozó és cég ismeri a SEO ügynökségeket, de fogalmuk sincs arról, hogy mit is várhatnak el tőlük. Ahogy rohan a világ, úgy próbálunk meg vele mi magunk és lépést tartani. A marketing trendek szintén folyamatos változáson mennek át, szemben a SEO-val, ami nem egy átmeneti megoldás. De vajon mikor lehet szükség ügynökségre? Mi az a pont, amikor azt mondhatjuk, hogy ezt mi magunk már nem tudjuk megoldani.
Ebben a cikkben eláruljuk, hogy mikor és miben segíthet számunkra a SEO.
Mit várhatunk egy ügynökségtől?
Mielőtt csődbe vinnénk magunkat egy hozzá nem értő, azonban sokat ígérő céggel, mindenképpen nézzünk körbe a piacon. Ma már ugyanis szinte mindenki online munkát végez, marketinggel foglalkozik ügynökséget alapít, annak ellenére, hogy sem végzettsége, sem tapasztalata nincsen a témán belül. Nem véletlen, hogy ezt a feladatot is sokan végzik SEO ügynökség segítségével, más kérdés, hogy szinte képtelenség megfelelő céget találni a feladatra, főleg, ha gyorsan akarunk dönteni.
A piac felhígult, azonban egy jó segítség sokszor csodákra képes. A SEO nem varázslat, hiszen a hozzáértők tudják, hogy mire van szükség ahhoz, hogy az elsők között legyünk a találati listában. Hiába azonban az esztétikus, átgondolt és tartalmakkal teli weboldal, ha mégsem érkeznek a látogatók. A Google folyamatosan változtatja az algoritmust, ezáltal állandó keresőoptimalizálásra van szükség ahhoz, hogy lépest tudjuk tartani a változásokkal. A feladat azonban nem ennyire egyszerű, mi magunk nagyon kevés esetben tudjuk ezt megvalósítani. De mik azok a jelek, amik arról tanúskodnak, hogy ideje ügynökséget keresni?
1. Látogatók hiánya
A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás kulcsfontosságú a weboldal, valamint az online vállalkozásunk sikeréhez. Amennyiben azonban nincsen látogató, esetleg csökken a számuk, akkor itt lehet az ideje segítséget kérni. Enélkül ugyanis nem sikerülhet elérni a kitűzött célokat eladásokat és a lead-ek generálását. Ez lehet egy jele annak, hogy a mostani stratégia nem működik, változtatásra van szükség.
Ahhoz azonban, hogy mindez megvalósítható legyen, folyamatos auditra van szükség. A weboldal helyének fenntartásához vizsgálatok kellenek, ilyenkor ellenőrizni kell a hibákat, a káros hivatkozásokat, valamint a többször előforduló, azaz a duplikáló tartalmakat. Így sokkal nagyobb az esélye a további látogatók szerzésének, ezáltal az eladásnak, a szolgáltatások értékesítésének.
2. Alacsony organikus találatok
Ha a weboldalunk a Google, illetve más keresőmotorok találati listáin túlzottan hátul helyezkednek el az egyes fontos kulcsszavakra való rangsorolásban, akkor előfordulhat, hogy szakértői segítségre van szükség ahhoz, hogy ez megváltozzon. A keresőoptimalizálás alapja az adott kulcsszavakra való jó találati helyezés, ezt azonban egy átlag ember nem feltétlenül képes elérni. A SEO ügynökségek azonban hatékony segítséget nyújthatnak ebben, akár a webhely optimalizálásával, akár linkmarketinggel, akár hirdetésekkel egyaránt.
3. Technikai gondok
Előfordulhat az is, hogy a weboldal technikai hibát tartalmaz, ami nagyban meggátolhatja a keresőmotorok indexelését vagy a látogatók szerzését. Egy jó munkát végző cég azonban megfelelő megoldással szolgálhat erre, hiszen folyamatosan figyelik a trendeket, változtatásokat javasolnak és eszközölnek ezzel kapcsolatban. Egy SEO ügynökség segítségével hatékonyabban érhetjük el a céljainkat az online térben, több látogatóval, érdeklődővel, vásárlással számolhatunk. Ehhez azonban minden területen jeleskednünk kell, így a weboldal technikai beállításaival is.
Egy jó ügynökség folyamatosan adatokkal szolgál
Tudjuk, hogy nem egyszerű megfelelő céget választani a feladatra, viszont jó tudni, hogy egy ügynökség folyamatosan figyeli a webhely teljesítményét, ezzel kapcsolatban adatokkal lát el bennünket. Amennyiben ez már az elején nincs meg, akkor tudhatjuk, nem a jó céget találtuk meg. Ha tehát nem kapunk havi jelentést az organikus forgalomról, a fizetett hirdetésekről, valamint a weboldal teljesítményéről, érdemes lehet ügynökséget cserélni.





