A vállalkozások sikere vajon min múlhat?

Amikor a hírekből hallomást szerzünk egy-egy nagy sikereket elérő vállalkozásról, akkor minden bizonnyal elkezdünk gondolkodni azon, hogy miben is állhat a cég sikere. Ilyenkor természetesen eszünkbe jut a jó vezető, a kiváló marketing, a nagyszerű ügyfélkezelés, az alapos tervezés, a jó könyvelő megbízása.
Olyan faktorokat viszont kihagyunk a számításból, amiknek pedig igen csak nagy szerepe van abban, hogy az adott vállalkozás nem hogy nem csődöl be, hanem inkább szárnyal. Ilyen lehet többek között a kommunikációs csatornák helyes megválasztása, ami a telefonokat éppen úgy érinti, hiszen bármennyire is áll át az emberiség az online térben való kommunikációra, egy kiadós ember-ember közötti beszélgetést még semmi sem tudja helyettesíteni.
A megfelelő telefonközpont kiválasztása kardinális jelentőséggel bír
Minden cégvezetőnek érdemes utánaolvasni annak, hogy mit is tud a VoIP infokommunikációs rendszer, rendszerüzemeltetés telefonközpontja. Ez ugyanis merőben más, mint amit eddig a vállalatok megszoktak. Hogy miért is?
Többek között azért, mert nem a hagyományos vonalas megoldást alkalmazza, hanem internet alapú rendszert vet be a siker érdekében. Ennek egyik hatalmas előnye a bővíthetőség, valamint az, hogy a cég igényeire lehet szabni a rendszert maximális mértékben. És ez utóbbihoz még csak szakértők bevonása sem szükségeltetik, ugyanis magyar nyelven is elérhető ez a rendszer, vagyis a modulokat bármikor bármelyik munkavállaló tudja bővíteni, módosítani, alakítani.
Hogyan hat ez a vállalkozásra?
Elsőre talán túlzásnak hangzik, hogy a vállalkozás sikere a telefonközponton múljon, de mutatjuk, hogy mire is gondoltunk:
- Pénzügyileg mindenképpen helyes döntés, ugyanis nemcsak a rendszeren belül lehet ingyen telefonálni, de még a céges mobillal rendelkező kollégák is költségmentesen hívhatóak. Sőt, a rendszer annyira okos, hogy ő maga választja ki a legkisebb költségbe kerülő hívási útvonalat, nekünk csak végeznünk kell a munkánkat.
- A globalizációnak köszönhetően immáron országhatárokon átívelő partnerségek tömkelege virágzik, a hagyományos külföldi hívások pedig köztudottan sokba kerülnek – ezért is érdemes ezt a rendszert választani.
- A home office is szinte minden cégnél elérhető, a jó hír pedig az, hogy ebbe a telenfonos rendszerbe még az otthonról dolgozó kollégák is be tudnak kapcsolódni, vagyis nem bolygatja meg senki a megszokott kommunikációs útvonalakat.
Nem, nem fog kimenni a divatból!
Valóban minden igényes vállalkozás szuper, informatív és könnyen kezelhető honlappal rendelkezik, ahonnan a nap huszonnégy órájában érkezhet megkeresés leendő ügyfelektől, vásárlóktól. Ugyanakkor nem szabad alábecsülni annak a tényét, hogy akad még szép számmal olyan ember, aki inkább a telefonos beszélgetést preferálja.
Ha jobban belegondolunk, ez nem is olyan meglepő, hiszen bár minden információ fellelhető a honlapon, a vonal végén bejelentkező munkatársak hangja, kedvessége, rábeszélőkészsége csodákra képes, így még a döntésében bizonytalan érdeklődőket is a vállalkozás felé tudja terelni.


















