Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A Sauber nem eszi a gumit, ami komoly előnyt jelenthet!

| 2010. 03. 10. | 11:34:45
A Bridgestone mérnökei szerint a Sauber kevésbé fogyasztja a gumikat, mint a négy topcsapat, a Ferrari, a McLaren, a Mercedes és a Red Bull versenyautói, és ez komoly előnyt jelenthet
A Sauber nem eszi a gumit, ami komoly előnyt jelenthet!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A száguldó cirkusz blog szerint a Saubernek két szempontból jelenthet előnyt, hogy a C29 kevésbé veszi igénybe az abroncsokat. Egyrészt, a kvalifikáción feltehetik a lágyabb összetételű gumikat, így De la Rosa és Kobajasi elvileg gyorsabb körre lesz képes a többieknél. Másrészt, a Saubernak stratégiai előnyei származhatnak abból, ha teljes versenytávon jobban megóvják a gumikat, mint a riválisok.

A Bridgestone motorsport-igazgatója, Hamasima Hirohide szerint nagyon csekély a különbség a nagycsapatok gumifelhasználása között, a Sauber azonban egyértelműen kiemelkedik közülük. „Ha egyszer megtankolták a kocsikat, és 150 kiló üzemanyag van a fedélzeten, elenyésző a különbség a leggyorsabbak között. Ez igaz a közepes és lágy keverékű gumikra egyaránt. A Sauber azonban sokkal egyenletesebben bánik velük” – jelentette ki Hamasima.

A hétvégi szezonnyitó helyszíne, a szahíri pálya ugyan elég enyhe a gumikopás szempontjából, a japán szakember szerint a Sauber megteheti, hogy rizikósabb gumistratégiával készül, mint a többiek. „Azoknak a csapatoknak, amelyek kíméletes kocsival rendelkeznek, jobb az esélyük arra, hogy merészebb stratégiával is sikeresek legyenek. De még érdekesebb lesz megfigyelni ezt egy olyan pályán, mint például a barcelonai, amely erősen igénybe veszi az abroncsokat, és előfordulhat, hogy a lágyabb gumiknak csak az edzésen veszik hasznát, a versenyen viszont gyorsan leépülnek. (...) Még az olyan helyeken is, mint Monaco, vagy Bahrein – amelyek igen kíméletesek a gumikkal – előfordulhat, hogy ugyanazzal a gumitípussal lehet majd gyors edzésköröket futni, amely a versenyre is jó választás lesz" – véli Hamasima.

A Sauber C29 kíméletességére az egyik magyarázat az lehet, hogy ennek a kocsinak a leghosszabb a tengelytávja.

Forrás: blog.szaguldocirkusz.hu

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Lett diadal a salakmotor Európai-bajnoki döntő debreceni fordulójában
Lett diadal a salakmotor Európai-bajnoki döntő debreceni fordulójában
Magosi Norbert az erős mezőnyben nem tudott pontot szerezni.
Hirdetés
Hirdetés
Esős hét elébe nézünk
Esős hét elébe nézünk
Jégesőre, felhőszakadásra, viharos szélre is kell számítani.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
A fiatalok átlagosan 37,2 millió forintért vásároltak ingatlant az idén
Az idősebbeknél jelentősen nő az összeg, és sokan készpénzben fizettek.
Fél év alatt rendeznék Sárándon a csapadékvíz okozta helyzetet
Az ingatlanok között több vályogház is található, melyeket veszélyezteti a belvíz.
Orbán Viktor tengelybe állította Debrecent az új Duna-híd avatásán
A miniszterelnök meggyőződése, hogy a dél-magyarországi térségek jelentősége felértékelődik a jövőben.
Támogatott tartalom
Erdőfürdő, éjszakai túra, csillagles – izgalmas programokkal készül a Zsuzsi
Erdőfürdő, éjszakai túra, csillagles – izgalmas programokkal készül a Zsuzsi
Különleges, természetközeli időtöltés a Hármashegyi-erdőben.
Debreceni óvodásokért dolgoztak a XANGA munkatársai
Debreceni óvodásokért dolgoztak a XANGA munkatársai
Az ingatlanfejlesztő és -üzemeltető cégnél egy áramszünet miatt újragondolták a munkanapot.
Stafétabot-átadás a Sensirion Hungary Kft-nél
Stafétabot-átadás a Sensirion Hungary Kft-nél
Bemutatták a debreceni gyár új ügyvezetőjét.
Megnyílt Debrecen legújabb hamburgerezője
Megnyílt Debrecen legújabb hamburgerezője
A Smash Burger & Beer Bar a belvárosban várja a vendégeket.