Átalakul a debreceni lakájmédia

Arculati váltás és újrapozicionálás – röviden így lehetne megfogalmazni a városi médium csütörtöki bejelentését.
Mozgalmas hónapokon vannak túl az önkormányzati sajtótermékek Debrecenben: nemrég számoltunk be róla, hogy diplomatát csináltak a magát médiagurunak gondoló korábbi igazgatóból, csütörtök délután pedig azt jelentették be ünnepélyesen – polgármesteri kísérettel –, magát a gazdasági társaságot is átalakítják.
Új cégnév, új logó
Médiacentrum Debrecen, ezt a nevet kell szoknunk mostantól. Az átalakulást a piaci igényekkel magyarázzák, az ötletgazdák szerint a név megváltoztatása már önmagában is jelentős hatással lehet a piaci pozícióra, az üzleti kapcsolatokra. Mintha kicsit lemaradtak volna az időben Debrecenben, hiszen az országban nincs már olyan önkormányzat által mőködtetett médium, amit ne médiacentrumnak hívnának, de inkább később, mint soha.
Ráadásul a partnerek kevéssé tudják egy csomagként azonosítani a Debrecen Televíziót és a hozzá kapcsolódó termékeket. A tulajdonos vagyonkezelő igazgatóságából származó információink szerint még az is elhangzott a nagy átalakítósdi indoklásakor, hogy bizony a Dehír nevű önkormányzati portált volt, aki összetévesztette a Cívishírrel.
Ezt azért kikérjük magunknak! :)
Lokál, és még ki tudja, mi! Nagy a verseny
Egyébként a magunk részéről csak gratulálni tudunk a törekvéshez, hiszen a mostani produkció – tévéstül, rádióstul, újságostul együtt – évről-évre sok százmilliójába fáj a debreceni adófizetőknek. Ráadásul egy olyan kemény versenyben, ahol a Habony Árpád és Győri Tibor által jegyzett Modern Media Group gondozásában megjelenő Lokál nevű kampánylap is támad a helyi piacon, kell is a kurázsi, ha már ennyi önkormányzati pénzt elégetnek.
Egy biztos: Papp László csütörtökön azt mondta, "nagy előrelépés ez". Meglátjuk.










