Összeírják az ebeket Debrecenben

Ebösszeírást végeznek Debrecen közigazgatási területén szeptember 1. és november 30. között.
A városháza sajtóosztálya felhívja a figyelmet, hogy az ebösszeírás során az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük és azt az önkormányzat részére el kell juttatniuk.
Az adatlap ITT és ITT tölthető le.
Az űrlap online kitölthető, lementhető és nyomtatható, elektronikus úton történő beküldése azonban csak ügyfélkapus bejelentkezéssel lehetséges.
A nyomtatvány személyes átvételére is lehetőség van Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az Új Városháza épületében (Debrecen, Kálvin tér 11.) az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben (hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra, kedden 8.00 és 15.00 óra, csütörtökön 8.00 és 17.00 óra között). A kitöltött adatlapot személyesen ugyanitt, ugyanennél a munkaablaknál lehet ügyfélfogadási időben leadni vagy az Új Városháza iratgyűjtő ládájában elhelyezni.
Az adatszolgáltatás postai úton a kitöltött adatlapot Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.) elküldve is teljesíthető.
A kitöltéssel kapcsolatosan tájékoztatás a Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Igazgatási Osztálya munkatársaitól telefonon a 06-52/517-836, a 06-52/517-837, a 06-52/517-838 és a 06-52/517-635 telefonszámokon kérhető.
Az ebösszeírás során a mikrochippel ellátott, a központi nyilvántartásban már szereplő ebek és a korábbi ebösszeírások során vagy azt követően bejelentett kutyák vonatkozásában is teljesíteni kell az adatszolgáltatást.


















