A Lidl megszünteti az árcédulákat

Elkezdte bevezetni az áruházaiban a digitális ártáblákat a Lidl Magyarország. Az itthon piacvezető boltlánc így szűrné ki annak a lehetőségét, hogy a jövőben téves árakat és hibás akciókat tüntessenek fel az üzletekben. – erről az itthon piacvezető kiskereskedelmi lánc tájékoztatta a Világgazdaságot.
A papír árcímkékhez képest a digitális megoldás lehetővé teszi az árak és információk szinte valós idejű módosítását, ezzel pedig optimalizálja a bolti folyamatokat. A digitális címkék közvetlenül a készletgazdálkodási rendszerhez kapcsolódnak, ezért aztán automatikusan frissül rajtuk minden változás.
Portugáliában már meglépte ezt a Lidl, és kiszámolták, hogy üzletenként 400 kilogramm papírt spórolnak meg évente. Feltételezhető, hogy a magyar Lidl boltjai is hasonló megtakarítást tudnak majd elérni. Mindenesetre Portugália összes Lidl-egysége így 108 tonna papír felhasználása alól mentesül, ami átszámítva 1485 fa kivágását teszi fölöslegessé.






























