Hirdetés

Élményt veszünk Valentin napjára. Egyre többet

MTI

2020.02.14. 09:40

Élményt veszünk Valentin napjára. Egyre többet

Idén 12 százalékkal emelkedett az összeg tavalyhoz képest.

Hirdetés

Az idén február első két hetében 12 százalékkal többet költöttek az érdeklődők az internetes bónuszos oldalakon Valentin-napi ajándékra, mint egy évvel korábban, és

a vevők ma már elsősorban nem tárgyakat, hanem élményeket vásárolnak partnerüknek.

A piacvezető Bónusz Brigád vásárlói ebben az időszakban 18 százalékkal költöttek többet élmények, szolgáltatások vásárlására, mint 2019-ben, a külföldi utazásokra fordított összegek például a tavaly február eleji időszakkal összehasonlítva 17 százalékkal emelkedtek.

Egy év alatt az átlagos vásárlás összege is nőtt, míg tavaly február első két hetében a kosárérték 7167 forint volt, addig az idén 8605 forint.

A társaság elemzése szerint minden harmadik vásárló új élményekre vágyik, 24 százalékuk pedig programötletek után kutat. Valentin napja előtt a keresett programok között volt például az élményfestés, a wellness-pihenés, a borkóstolás és az exkluzív vacsora, míg a legnépszerűbb a fotelos mozizás.

A GKI Digital korábbi adatai szerint a teljes piacon az aktív online vásárlók száma több mint 3,2 millió volt tavaly, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak az interneten. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta mintegy 1000 alkalommal, miközben az oldalon mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok között. A társaság és a GKI Digital közös felmérése szerint az emberek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig hétvégére programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.
Valentin

Szóljon hozzá!

Hirdetés