Élményt veszünk Valentin napjára. Egyre többet
Az idén február első két hetében 12 százalékkal többet költöttek az érdeklődők az internetes bónuszos oldalakon Valentin-napi ajándékra, mint egy évvel korábban, és
a vevők ma már elsősorban nem tárgyakat, hanem élményeket vásárolnak partnerüknek.
A piacvezető Bónusz Brigád vásárlói ebben az időszakban 18 százalékkal költöttek többet élmények, szolgáltatások vásárlására, mint 2019-ben, a külföldi utazásokra fordított összegek például a tavaly február eleji időszakkal összehasonlítva 17 százalékkal emelkedtek.
Egy év alatt az átlagos vásárlás összege is nőtt, míg tavaly február első két hetében a kosárérték 7167 forint volt, addig az idén 8605 forint.
A társaság elemzése szerint minden harmadik vásárló új élményekre vágyik, 24 százalékuk pedig programötletek után kutat. Valentin napja előtt a keresett programok között volt például az élményfestés, a wellness-pihenés, a borkóstolás és az exkluzív vacsora, míg a legnépszerűbb a fotelos mozizás.