A rendezvények megtöltésének automatizált módja
Miként tudunk megtölteni egy rendezvényt úgy, hogy automatizált módon igyekszünk kivitelezni a szervezés, az előkészületek, valamint az utánkövetés feladatait? Ezt a kérdéskört nézzük meg részletesen a cikkben!
Külön-külön érintjük majd időrendi sorrendben az automatizálás lehetőségeit a rendezvény előtti, a rendezvény közbeni, illetve az utólagos feladatokra nézve. Bízunk benne, hogy a cikk hatásosan rámutat a fejlesztési lehetőségekre.
Miként valósítható meg a rendezvény jelentkezőinek automatizált gyűjtése?
Mivel a rendezvény tervezett méretének függvényében bizonyára akad feladat és intézni való bőven, ezért a jelentkezők gyűjtését célszerű a hagyományos módozat helyett automatizált formában menedzselni.
Hogy működhet ez? Például modern CRM szoftverrel, aminek a segítségével a weboldaladon programozói tudás nélkül is pikk-pakk elhelyezhetők a rendezvény specifikus sajátosságaihoz igazított űrlapok.
Még jobb, hogy az ilyen formában gyűjtött jelentkezők azonnal bekerülnek a CRM rendszerébe. Így példának okáért nemcsak a számlakiállítás, hanem az egyéb feladatok menedzselésének automatizálására is lehetőség nyílik.
A rendezvény előtti feladatok automatizálásának lehetőségei
Ki az, aki a jelentkezést követően már visszaigazolt, és kinél maradt még ez a lépés? Több tucat jelentkező esetében manuálisan kezelni akár ezt az egyetlen kérdést is egészen macerás, időigényes folyamat.
Pontosan itt jelent segítséget a CRM rendszer használata, például automatizálható emailekkel, valamint sms küldésével. Így manuális beavatkozás nélkül értesíthetők a jelentkezők, rengeteg értékes időt megspórolva.
Sőt, természetesen emlékeztetők is küldhetők a további teendőkről és a rendezvény részleteiről, tetszőleges időben és üzenettel. Mindenképp megkönnyítheti a szervezés menetét például az, ha mondjuk a jelentkezők egy beépített gombra kattintva jelzik, hogy részt tudnak-e venni a rendezvényen.
A CRM hozzáadott értéke a rendezvény után
A modern és felhasználóbarát CRM rendszert használva menedzselt rendezvények esetében szintén automatizálható feladat a prezentációk, vagy a kontaktok kiküldése a rendezvény minden résztvevőjének.
Sőt, ezenfelül néhány kattintással kérdőív küldhető számukra visszajelzést kérve tőlük arról, milyennek találták magát az eseményt. Emellett pedig további kommunikáció is folytatható az irányukba, ha mondjuk másfajta ajánlatokkal is el szeretnénk érni őket.
Számos lehetőséget, illetve hatékonyságnövelési módot rejt magában tehát az, hogyha a rendezvényszervezést, illetve menedzselést CRM rendszer segítségével igyekszünk megoldani. Úgyhogy csak profitálni tudunk az ilyesfajta innovációból.