Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Elismeréseket kapott az NI kampánya

civishir.hu | 2023. 11. 30. | 08:11:16
Az NI Hungary Kft. toborzási kampánya kétszeres díjazott a HRKOMM AWARD és Effie Awards Hungary versenyen
Elismeréseket kapott az NI kampánya
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az NI Hungary Kft., a munkaerőpiac egyik meghatározó szereplője, büszkén jelentheti be, hogy toborzási kampányuk két kiváló elismerést is begyűjtött.

Hetedik alkalommal került megrendezésre a HRKOMM AWARD, a legrégebbi és legnagyobb hazai HR-kommunikációs megoldások versenye. Az idei évben, több mint 130 pályázó adott le versenymunkát, összesen 20 különböző kategóriában. Az NI Hungary Kft. - a toborzási kampány leendő munkavállalók felé - kategóriában, döntőbe jutott és ezüst minősítést ért el. Az amerikai cég "Zoom in NI Debrecen" toborzási kampánya egy másik rangos verseny döntőjébe is bejutott. 1968 óta a marketing Oscar-nak is nevezett Effie Awards Hungary versenyt ma már világszerte több mint 50 országban rendezik meg. Az NI employer branding kategóriában Magyarországon a kétfordulós zsűrizés eredményeként jutott a döntőbe, a legjobbak közé, elhozva a Finalist díjat.

Ez a siker nemcsak a hazai, hanem a globális elismerést is magában foglalja, tovább erősítve a cég nemzetközi hírnevét. Az elnyert díjak nem csupán az NI Hungary Kft. kiválóságát dicsérik, hanem azokat a kreatív és elhivatott szakembereket is, akik a siker mögött állnak. Az NI Hungary Kft. a jövőben is elkötelezett marad a minőségi HR-kommunikáció és a hatékony toborzási kampányok mellett, és ezek az elismerések csak további lendületet adnak ennek az elkötelezettségnek. A vállalat újabb fejezetet nyitott az eredmények, innováció és tehetség terén. Úgy gondolom, hogy ezek a szakmai elismerések is visszaigazolják azt, hogy az NI több területen, például a HR világában is képes sikeres csapatként működni - hangsúlyozta a HRKOMM AWARD ezüst minősítésű díjának átvételekor Hosszu Róbert, az NI Hungary Kft. ügyvezető igazgatója

Az utóbbi évek intenzív gazdaságfejlesztésének köszönhetően Debrecenben egyre kiélezettebb a verseny a humán erőforrás területén. Az amerikai cég leányvállalatának ügyvezetője szerint akkor hatékony egy branding kampány, ha hiteles. A "Zoom in NI Debrecen" ezt maradéktalanul teljesítette, mert nem a cég vezetői, hanem maguk a munkavállalók, beszéltek a belső értékeinkről, és innovatív vállalati kultúránkról. Az ember központú vállalti kultúra hosszú távon a legerősebb eleme a sikeres megtartási stratégiának.– mondta Hosszu Róbert.

Nováczky Regina, az NI Hungary Kft. európai régió toborzási vezetője büszkén emeli ki a hatékony toborzási kampány sikerét, hangsúlyozva, hogy az NI emberközpontú kultúrájának köszönhető. A cég 2021 óta a Brandfizz Employer Branding Kft. támogatásával fejleszti tudatosan a helyi munkáltatói márkastratégiát, ami kivételes eredményeket hozott - mutatott rá Regina.

A kampány fő célja az volt, hogy megszólaltassák azokat a kollégákat, akik hitelesen tudnak beszélni a munkájukról, válaszolva arra a fontos kérdésre, hogy mit jelent az NI-nál  operátorként, technikusként, közgazdászként, IT-fejlesztőként vagy mérnökként dolgozni? A debreceni telephelyre összpontosító projekt során a csapat sikeresen kiemelte azokat az értékeket melyek egyediek és különlegesek a régióban erősen versengő munkaerőpiacon, sőt megtartó erőként is szolgálnak.

A szegmentált kommunikáció segítségével a kampány hatékonyan közvetítette a célcsoportoknak az információkat arról, hogy az NI-nál milyen munkakörnyezetre és munkakörökre, illetve milyen csapatra és vezetőkre számíthatnak az érdeklődők az adott területen. Regina elmondta, hogy a "Zoom in NI Debrecen" kampány során mindenki a számára legrelevánsabb információkkal találkozhatott az NI-ról nem csak online felületeken, bannereken és hirdetéseken keresztül, hanem villamosok, buszok digitális kijelzőin és citylight megjelenések során is Debrecen legfrekventáltabb pontjain.

Továbbá Regina kiemelte, hogy a kampány a számok tekintetében is hozta a várt eredményeket, hiszen több mint 500 jelentkezés érkezett a kampány ideje alatt. A siker alátámasztja az NI Hungary Kft. stratégiai és innovatív megközelítését a top tehetségek bevonzásában, miközben egyedi és meggyőző munkaadói márkát épít.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat
Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat
206 nemzet csaknem 11 ezer versenyzője verseng egymással.
Hirdetés
Hirdetés
Vályogház teteje lángolt Gáborjánban
Vályogház teteje lángolt Gáborjánban
Berettyóújfaluból érkezett segítség.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Szakszervezeti szövetség: legalább 12 százalékkal kell emelni a minimálbért
A 300 ezer forintos minimálbér mellé minimum 360 ezer forintos garantált bérminimum szükséges – fogalmaztak.
Bejelentették, ki juthat könnyebben hitelhez
A kormányinfón részletezte a feltételeket Vitályos Eszter.
Nem remekeltek a strandbüfék a hatósági ellenőrzéseken
A fertőtlenítő mosogatás hiánya az ellenőrzések 8,7 százalékánál jelentett problémát, sok helyen gond a takarítatlanság is.
A Volánbusz beolvad a MÁV-ba
Régi terve ez a kormánynak.
Turizmus: Debrecen és térségének népszerűsége töretlen
Január elejétől a nyár közepéig több mint 8,8 millió vendég érkezett a magyarországi szálláshelyekre.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
Jubilál a Strandok Éjszakája
Jubilál a Strandok Éjszakája
A nyári kánikula várhatóan folytatódik, így a hosszú, forró napok után jöhet a hűsítő éjszakai fürdőzés!
Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben
Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben
Forró nyári slágerek és lézershow.
A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket
A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket
A rendezvény strandbelépővel látogatható, a kellemes hűs vizű tengerparti medencéből, fürdőzés közben is nézhető.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés