Elismeréseket kapott az NI kampánya
Az NI Hungary Kft., a munkaerőpiac egyik meghatározó szereplője, büszkén jelentheti be, hogy toborzási kampányuk két kiváló elismerést is begyűjtött.
Hetedik alkalommal került megrendezésre a HRKOMM AWARD, a legrégebbi és legnagyobb hazai HR-kommunikációs megoldások versenye. Az idei évben, több mint 130 pályázó adott le versenymunkát, összesen 20 különböző kategóriában. Az NI Hungary Kft. - a toborzási kampány leendő munkavállalók felé - kategóriában, döntőbe jutott és ezüst minősítést ért el. Az amerikai cég "Zoom in NI Debrecen" toborzási kampánya egy másik rangos verseny döntőjébe is bejutott. 1968 óta a marketing Oscar-nak is nevezett Effie Awards Hungary versenyt ma már világszerte több mint 50 országban rendezik meg. Az NI employer branding kategóriában Magyarországon a kétfordulós zsűrizés eredményeként jutott a döntőbe, a legjobbak közé, elhozva a Finalist díjat.
Ez a siker nemcsak a hazai, hanem a globális elismerést is magában foglalja, tovább erősítve a cég nemzetközi hírnevét. Az elnyert díjak nem csupán az NI Hungary Kft. kiválóságát dicsérik, hanem azokat a kreatív és elhivatott szakembereket is, akik a siker mögött állnak. Az NI Hungary Kft. a jövőben is elkötelezett marad a minőségi HR-kommunikáció és a hatékony toborzási kampányok mellett, és ezek az elismerések csak további lendületet adnak ennek az elkötelezettségnek. A vállalat újabb fejezetet nyitott az eredmények, innováció és tehetség terén. Úgy gondolom, hogy ezek a szakmai elismerések is visszaigazolják azt, hogy az NI több területen, például a HR világában is képes sikeres csapatként működni - hangsúlyozta a HRKOMM AWARD ezüst minősítésű díjának átvételekor Hosszu Róbert, az NI Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.
Az utóbbi évek intenzív gazdaságfejlesztésének köszönhetően Debrecenben egyre kiélezettebb a verseny a humán erőforrás területén. Az amerikai cég leányvállalatának ügyvezetője szerint akkor hatékony egy branding kampány, ha hiteles. A "Zoom in NI Debrecen" ezt maradéktalanul teljesítette, mert nem a cég vezetői, hanem maguk a munkavállalók, beszéltek a belső értékeinkről, és innovatív vállalati kultúránkról. Az ember központú vállalti kultúra hosszú távon a legerősebb eleme a sikeres megtartási stratégiának.– mondta Hosszu Róbert.
Nováczky Regina, az NI Hungary Kft. európai régió toborzási vezetője büszkén emeli ki a hatékony toborzási kampány sikerét, hangsúlyozva, hogy az NI emberközpontú kultúrájának köszönhető. A cég 2021 óta a Brandfizz Employer Branding Kft. támogatásával fejleszti tudatosan a helyi munkáltatói márkastratégiát, ami kivételes eredményeket hozott - mutatott rá Regina.
A kampány fő célja az volt, hogy megszólaltassák azokat a kollégákat, akik hitelesen tudnak beszélni a munkájukról, válaszolva arra a fontos kérdésre, hogy mit jelent az NI-nál operátorként, technikusként, közgazdászként, IT-fejlesztőként vagy mérnökként dolgozni? A debreceni telephelyre összpontosító projekt során a csapat sikeresen kiemelte azokat az értékeket melyek egyediek és különlegesek a régióban erősen versengő munkaerőpiacon, sőt megtartó erőként is szolgálnak.
A szegmentált kommunikáció segítségével a kampány hatékonyan közvetítette a célcsoportoknak az információkat arról, hogy az NI-nál milyen munkakörnyezetre és munkakörökre, illetve milyen csapatra és vezetőkre számíthatnak az érdeklődők az adott területen. Regina elmondta, hogy a "Zoom in NI Debrecen" kampány során mindenki a számára legrelevánsabb információkkal találkozhatott az NI-ról nem csak online felületeken, bannereken és hirdetéseken keresztül, hanem villamosok, buszok digitális kijelzőin és citylight megjelenések során is Debrecen legfrekventáltabb pontjain.
Továbbá Regina kiemelte, hogy a kampány a számok tekintetében is hozta a várt eredményeket, hiszen több mint 500 jelentkezés érkezett a kampány ideje alatt. A siker alátámasztja az NI Hungary Kft. stratégiai és innovatív megközelítését a top tehetségek bevonzásában, miközben egyedi és meggyőző munkaadói márkát épít.