Ebösszeírás kezdődött Debrecenben

Ebösszeírást tartanak január 1. és április 30. között Debrecenben – olvasható a polgármesteri hivatal közleményében.
Mint írják: az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük, és azt az önkormányzat részére eljuttatniuk.
Az adatlap letölthető a www.debrecen.hu weboldalról – https://www.debrecen.hu/hu/debreceni/papiralapu-ugyintezes/allattartasi-allatvedelmi-ugyekkel-kapcsolatos-eljarasok –, továbbá a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap oldalról (Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatát kiválasztva, a keresőbe az Ebösszeíró adatlap kifejezést beírva).
Az űrlap online kitölthető, lementhető és nyomtatható, elektronikus úton történő beküldése azonban csak ügyfélkapus bejelentkezéssel lehetséges!
A nyomtatvány személyes átvételére is van lehetőség az Új Városháza épületében (Debrecen, Kálvin tér 11.) az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben (hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra, kedden 8.00 és 15.00 óra, csütörtökön 8.00 és 17.00 óra között).
A kitöltött adatlapot személyesen ugyanitt, ugyanennél a munkaablaknál lehet ügyfélfogadási időben leadni vagy az Új Városháza iratgyűjtő ládájában elhelyezni.
Az adatszolgáltatás postai úton a kitöltött adatlapot Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.) elküldve teljesíthető.
A kitöltéssel kapcsolatosan tájékoztatás a polgármesteri hivatal igazgatási osztályának munkatársaitól telefonon a 06-52/517-836 és a 06-52/517-837-es telefonszámokon kérhető.
Az ebösszeírás során a mikrochippel ellátott, a központi nyilvántartásban már szereplő ebek és a korábbi ebösszeírások során vagy azt követően bejelentett kutyák vonatkozásában is teljesíteni kell az adatszolgáltatást.


















