„Állatságra” költik a kampánypénzt
„A Szociáldemokraták Magyar Polgári Pártjához több kérés érkezett, hogy a kampányfinanszírozást mire fordíthatná. A párt úgy döntött, hogy 250 óriásplakát árát a gyermekes családok szabadidejére fordítaná, és egy napra kibérelné a Fővárosi Állatkertet.” - mondta Schmuck Andor, a párt elnöke.
Közölte, levélben fordultak a Fővárosi Állatkert Főigazgatójához, Persányi Miklóshoz, hogy egy napra biztosítsák sok család számára elérhetetlen szórakozási lehetőséget (családi jegy 7300 forint), és tudjanak örömet szerezni a gyermekeknek is.
Mint a kampány elején jeleztük már, mi Szociáldemokraták a kampányfinanszírozást a rászorultakra fordítjuk. Elkezdődött, és folyamatban van több mint 200 ezer ember étkeztetése. Az ország mintegy 80 települését járja végig a szociális roadshow keretében egy egészségügyi busz. Az egyéni jelöltek lemondtak az 1 millió forintjukról, amit bölcsődék felújítására ajánlottunk fel” - mondta Schmuck.


















