Országos leállás a kormányablakokban

A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetel - közölte a Digitális Magyarország Ügynökség az MTI-vel.
Hozzátették, hogy a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.
A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.
Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
Frissítés: újra zavartalan az ügyintézés a kormányablakokban - közölte a Digitális Magyarország Ügynökség július 14-én, hétfő délelőtt az MTI-vel.
Azt írták: a hétvégi meghibásodást elhárították, valamennyi elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadás nélkül működik.






























