Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Megújult a Village Media weboldala

| 2021. 07. 13. | 16:46:00
Országos lefedettség.
Megújult a Village Media weboldala
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

213 hiperlokális sajtótermék, 97 tv csatorna, 136 helyi hírekkel foglalkozó weboldal, valamint 52 tematikus magazin – megújult a Village Media weboldala.

A Village Media hirdetők és médiaügynökségek számára elsősorban hiperlokális médiafelületek integrált hirdetési megoldásaival vált ismertté, de az elmúlt években jelentősen kibővült tematikus portfólióval, egyedi hirdetői igények testreszabott kiszolgálásával meghatározó szereplővé vált a médiafelületeket elsősorban mennyiségi paraméterek mentén értékesítő saleshouse vállalkozások piacán.

A megújult weboldal mutatja a Village portfólió országos lefedettséget nyújtó hiperlokális tartalomszolgáltatóit, amelyek az elérhető célcsoportot lakhelyük szerint határozzák meg. A hirdető a helyi sajtó, televízió, rádió és online platformok hirdetési felületeinek felhasználásával, lokális kampányüzeneteivel elérheti a célzott lakosságot, de ezen felületek együttes használatával a Village Media országos lefedettséget biztosít számukra.

Kutatási adatok alátámasztják, hogy a lakosság kiemelten érdeklődő a helyi hírek iránt, melyet jelenleg leginkább a helyi regionális televíziók, helyi rádiócsatornák, sajtótermékek és a kifejezetten lokális közéleti hírekkel foglalkozó weboldalak felületei közvetítenek. A  hiperlokális médiumok a magyar lakosság több mint felét érik el. A 18 év feletti korosztály esetében a megkérdezettek 62,6%-a fogyasztja rendszeresen ezeket a lokális médiatermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A helyi média preferálását a természetes lokálpatriotizmuson felül a helyi vonatkozású események iránti érdeklődésük is kiválthatja. Emellett fontos szempont, hogy kifejezetten az életüket befolyásoló friss, naprakész, pontos, megbízható információkat tudják elérni ezeken a felületeken.   

A postaládákba ingyenesen terjesztett lapok olvasottságára vonatkozó kérdéskörben a 18-75 éves korcsoport válaszadói 58,5%-a rendszeresen átnézi ezeket a sajtótermékeket. (Kantar-TGI 2020.I-IV. negyedév)

A lokális hírek a pandémia alatt a tájékoztatás fontossága okán még nagyobb jelentőséggel bírtak, és nem utolsósorban még a lezárások idején is biztonságosan jutottak el olvasótáborukhoz. Emellett a legtöbb kiadó digitálisan is elérhetővé tette ezeket a sajtótermékeket.

A helyi TV csatornák jelentős műszaki fejlesztésekkel felzárkóznak a legmodernebb digitális technológiával rendelkező országos csatornákhoz, saját weboldalukon és közösségi médiában is stabil olvasókört toboroztak, tartalmaikat ezen felületeiken is naprakészen közzéteszik. A műsorok, riportok többsége elérhető a YouTube-on, a Facebookon és az Instagramon és ezzel további célközönséget is elérnek a régióban és a régió iránt érdeklődők körében. A kampányüzenetek hatékony közvetítése ezen esetekben a csatornák műsor-struktúrájában elhelyezett hirdetések és az alternatív digitális platformok nyújtotta reklámmegjelenési lehetőségek szinergiájában rejlik.

A Village Media tematikus portfóliójának elemei is részletes információkkal jelennek meg a weboldalon. A portfólió ezen elemei a becsült elérési adatok mellett az olvasók érdeklődési köre által határozza meg pontosan az elérhető célcsoportokat. Üzleti, közéleti, ismeretterjesztő, szakágazati, életmód kiadványok és weboldalak felületei alkotják a Village Media egyre színesebb és jelentős eléréseket biztosító egyedi hirdetési csomagajánlatait, amelyekben a display típusú megjelenések mellett a hirdetői igények teljeskörű kiszolgálásának érdekében a tartalmi típusú megjelenésekre is nagy hangsúlyt fektetnek.

www.villagemedia.hu

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Madridi tenisztorna: Marozsán Fábián búcsúzott
Madridi tenisztorna: Marozsán Fábián búcsúzott
A második fordulóban sorsdöntő volt.
Hirdetés
Hirdetés
Több fejlesztést is átadtak Magyarhomorogon
Több fejlesztést is átadtak Magyarhomorogon
A település mintegy 53 millió forintot nyert.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
KSH: nőtt a munkanélküliségi ráta
A munkakeresés átlagos időtartama 8,9 hónap volt.
Állásbörze és felnőttképzési expó: több száz munkahelyet kínálnak
Április 26-án zárásig mintegy 30 cég és képzőhely várja a Fórum –1. szintjén az érdeklődőket.
Környezeti szennyezés miatt javasolt óvintézkedést a hajdúnánási polgármester
Aggodalomra okot adó minták a városhoz tartozó Tedejen.
A debreceni ellenzék is megszavazta az új lakásprogramot
Helyi egyedi védelem alatt álló építmények felújítását is segíteni az önkormányzat.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
Nappal 400 tonnás présgépet javít, este táncol a debreceni karbantartó
Nappal 400 tonnás présgépet javít, este táncol a debreceni karbantartó
Örkényi Bátor Zétény hamar a saját lábára állt.
Különleges ajánlatok a Miele 125 éves születésnapja alkalmából már Debrecenben is
Különleges ajánlatok a Miele 125 éves születésnapja alkalmából már Debrecenben is
Nemcsak csúcskategóriás, hanem belépő kategóriás készülékek is elérhetők.
Indul a Kuponözön a SPAR üzleteiben
Indul a Kuponözön a SPAR üzleteiben
Vásárolj legalább 5000 forintért április 25-től a SPAR és INTERSPAR üzletekben, és a kasszánál 300 forintos kedvezménykupont kapsz, amelyet a következő heti vásárlásaid alkalmával válthatsz be!
Vágányszabályozás a DKV Zrt-nél: beszerzési hirdetmény
Vágányszabályozás a DKV Zrt-nél: beszerzési hirdetmény
Négy debreceni helyszínen van szükség munkavégzésre az 1-es villamos vonalán.