Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy lépéssel közelebb

civishir.hu | 2023. 11. 03. | 09:36:49
Budapestre érkezik a Sneakerness.
Egy lépéssel közelebb
Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness (Fotó: LGR)
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezendő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók. A magyar sneaker társadalomban akkora hájp van a rendezvény körül, hogy az érintettek már hónapok óta izgatottan várják.

Ha nem tudod, miért olyan nagy szám ez a különleges “cipő expo”, akkor nagy valószínűséggel nem tartozol a célközönség közé, de azért nem árt tudni róla. Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness, amit Trunk Tamás Dablty hoz el a magyar sneaker rajongóknak. A fesztivál látszólag a nagy értékű cipőkről szól, de ez nem feltétlenül van így, hiszen a vintage- vagy a limitált kiadású lépők is ugyanúgy hozzátartoznak a streetwear kultúrához, így ezek is láthatók és megvásárolhatók lesznek a fesztiválon.

Eddig minden érthető. Van egy európai sneaker fesztivál, ami már több országban is óriási tömegeket mozgat meg, és az elővásárolt jegyek eladásából is már most borítékolható a hatalmas érdeklődés. Na, de hogyan kapcsolódik a hazai Lounge Group reklámügynökség a rendezvényhez? Minden szempontból a kreativitás a válasz. A kreatív szakemberek utánpótlásának hiánya nemcsak a hazai piacon, de világszinten problémát jelent a reklámiparban. Az ügynökség felismerte, hogy a sneaker közösség egy rendkívül sokszínű kultúra, ahol a sport, a művészet, a divat és a zene világa is találkozik. Ezeket a szubkultúrákat pedig két dolog hozza össze: a cipők és a kreativitás. A reklámszakma hasonló olvasztótégelyként szolgál, hiszen ott is felfedezhető a sokszínűség: zenészek, sportolók, művészek alkotnak meg nap mint nap kreatív kampányokat. Így vontak párhuzamot a sneakerhead-ek és a reklámosok világa között.

Szinte adja magát a kérdés, hogy akkor miért ne kereshetnék a jövő kreatív szakembereit egy ilyen sokszínű kultúra berkein belül? A Lounge Group “SneakPeek”- aktivitása lehetőséget ad, hogy egy előregisztrációt követően a jelentkezők a helyszínen belekóstoljanak egy olyan világba, ahol márkákat kelthetnek életre, és a kreativitásuk kibontakoztatásával mutathatják meg mennyire állnák meg a helyüket egy reklámügynökség szakembereiként. A jelentkezők értékes nyereményekért versenghetnek, és a győztes páros az ügynökségtől gyakornoki felkérést is kap.

A verseny meglehetősen életszerű és egy valós feladat elé állítja a jövő kreatívjait. A jelentkezést követően a szervezők random párokat sorsolnak ki. A párok csapatokat alkotva dolgoznak majd egy előre kidolgozott fiktív briefen. A Lounge Group munkatársai annyit ugyan elárultak, hogy a téma szorosan kapcsolódik a Sneakerness-hez, de részleteket nem árultak el, csak annyival egészítették ki, hogy a versenyzők kreativitására, gondolkodására és ötleteikre kíváncsiak, így nem lesznek megkötések. Abban az esetben, ha a párosok az ötletelési folyamat során megakadnának, lehetőségük nyílik pár perc erejéig szakértői segítséget is kérni. Ekkor az ügynökség kreatívjai ugranak be és nyújtanak nekik segítséget, hogy minél gyorsabban a megoldás felé tereljék őket. Minden párosnak 90 perc áll majd rendelkezésére, hogy kidolgozzák az ötleteiket. Ezzel az aktivitással a sneaker közösség és a reklámszakma egy újabb lépéssel kerül közelebb egymáshoz. A Lounge Group más érdekességgel is szolgál majd a rendezvényen, de mindenről bővebben a sneakpeek.lounge.hu oldalon olvashatunk. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A baloldaliakat is várják a június 1-jei békemenetre
A baloldaliakat is várják a június 1-jei békemenetre
Bencsik András azt mondta, sorsdöntő pillanatban rendezik meg az eseményt.
Gazdaság
Az Aquaticum Debrecen Kft. pályázata
Az ajánlatokat május 28-ig várják.
Adóbevallás: siessen, ha még nem fogadta el a tervezetet!
Adója 1+1 százalékáról is dönthet.
Középiskolások ingyenes jogosítványszerzése: körvonalazódik a kép
Sok minden még nem tiszta, de várhatóan hamarosan kormányrendeletet hirdetnek ki.
Támogatott tartalom
A jogosítványszerzők legnagyobb félelme: kiderült, mitől tartanak leginkább
A jogosítványszerzők legnagyobb félelme: kiderült, mitől tartanak leginkább
A szigorú vizsga azért fontos, mert később egy apró figyelmetlenség is okozhat balesetet.
Gyorsabb mobilinternet öt nagyvárosban – Debrecenben is
Gyorsabb mobilinternet öt nagyvárosban – Debrecenben is
A Vodafone folyamatosan fejleszti hálózatát.
Parkolási rend a pünkösdi hétvégén Debrecenben
Parkolási rend a pünkösdi hétvégén Debrecenben
A DV Parking Kft. tájékoztatója.