Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy lépéssel közelebb

civishir.hu | 2023. 11. 03. | 09:36:49
Budapestre érkezik a Sneakerness.
Egy lépéssel közelebb
Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness (Fotó: LGR)
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az már régi lemez, hogy a reklámok és a divat világa kéz a kézben jár, hiszen mindkettőnek a kreativitás a mozgatója. Az viszont meglepő, hogy egy reklámügynökség egy nagyszabású cipővásáron indítson kreatívokat toborzó kampányt. Márpedig az idén először megrendezendő Sneakerness fesztiválon erre is számíthatnak az odalátogatók. A magyar sneaker társadalomban akkora hájp van a rendezvény körül, hogy az érintettek már hónapok óta izgatottan várják.

Ha nem tudod, miért olyan nagy szám ez a különleges “cipő expo”, akkor nagy valószínűséggel nem tartozol a célközönség közé, de azért nem árt tudni róla. Milánó, London, Amszterdam, Zürich és Köln után 2023 novemberében Budapestre érkezik a Sneakerness, amit Trunk Tamás Dablty hoz el a magyar sneaker rajongóknak. A fesztivál látszólag a nagy értékű cipőkről szól, de ez nem feltétlenül van így, hiszen a vintage- vagy a limitált kiadású lépők is ugyanúgy hozzátartoznak a streetwear kultúrához, így ezek is láthatók és megvásárolhatók lesznek a fesztiválon.

Eddig minden érthető. Van egy európai sneaker fesztivál, ami már több országban is óriási tömegeket mozgat meg, és az elővásárolt jegyek eladásából is már most borítékolható a hatalmas érdeklődés. Na, de hogyan kapcsolódik a hazai Lounge Group reklámügynökség a rendezvényhez? Minden szempontból a kreativitás a válasz. A kreatív szakemberek utánpótlásának hiánya nemcsak a hazai piacon, de világszinten problémát jelent a reklámiparban. Az ügynökség felismerte, hogy a sneaker közösség egy rendkívül sokszínű kultúra, ahol a sport, a művészet, a divat és a zene világa is találkozik. Ezeket a szubkultúrákat pedig két dolog hozza össze: a cipők és a kreativitás. A reklámszakma hasonló olvasztótégelyként szolgál, hiszen ott is felfedezhető a sokszínűség: zenészek, sportolók, művészek alkotnak meg nap mint nap kreatív kampányokat. Így vontak párhuzamot a sneakerhead-ek és a reklámosok világa között.

Szinte adja magát a kérdés, hogy akkor miért ne kereshetnék a jövő kreatív szakembereit egy ilyen sokszínű kultúra berkein belül? A Lounge Group “SneakPeek”- aktivitása lehetőséget ad, hogy egy előregisztrációt követően a jelentkezők a helyszínen belekóstoljanak egy olyan világba, ahol márkákat kelthetnek életre, és a kreativitásuk kibontakoztatásával mutathatják meg mennyire állnák meg a helyüket egy reklámügynökség szakembereiként. A jelentkezők értékes nyereményekért versenghetnek, és a győztes páros az ügynökségtől gyakornoki felkérést is kap.

A verseny meglehetősen életszerű és egy valós feladat elé állítja a jövő kreatívjait. A jelentkezést követően a szervezők random párokat sorsolnak ki. A párok csapatokat alkotva dolgoznak majd egy előre kidolgozott fiktív briefen. A Lounge Group munkatársai annyit ugyan elárultak, hogy a téma szorosan kapcsolódik a Sneakerness-hez, de részleteket nem árultak el, csak annyival egészítették ki, hogy a versenyzők kreativitására, gondolkodására és ötleteikre kíváncsiak, így nem lesznek megkötések. Abban az esetben, ha a párosok az ötletelési folyamat során megakadnának, lehetőségük nyílik pár perc erejéig szakértői segítséget is kérni. Ekkor az ügynökség kreatívjai ugranak be és nyújtanak nekik segítséget, hogy minél gyorsabban a megoldás felé tereljék őket. Minden párosnak 90 perc áll majd rendelkezésére, hogy kidolgozzák az ötleteiket. Ezzel az aktivitással a sneaker közösség és a reklámszakma egy újabb lépéssel kerül közelebb egymáshoz. A Lounge Group más érdekességgel is szolgál majd a rendezvényen, de mindenről bővebben a sneakpeek.lounge.hu oldalon olvashatunk. 

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat
Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat
206 nemzet csaknem 11 ezer versenyzője verseng egymással.
Hirdetés
Hirdetés
Vályogház teteje lángolt Gáborjánban
Vályogház teteje lángolt Gáborjánban
Berettyóújfaluból érkezett segítség.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Szakszervezeti szövetség: legalább 12 százalékkal kell emelni a minimálbért
A 300 ezer forintos minimálbér mellé minimum 360 ezer forintos garantált bérminimum szükséges – fogalmaztak.
Bejelentették, ki juthat könnyebben hitelhez
A kormányinfón részletezte a feltételeket Vitályos Eszter.
Nem remekeltek a strandbüfék a hatósági ellenőrzéseken
A fertőtlenítő mosogatás hiánya az ellenőrzések 8,7 százalékánál jelentett problémát, sok helyen gond a takarítatlanság is.
A Volánbusz beolvad a MÁV-ba
Régi terve ez a kormánynak.
Turizmus: Debrecen és térségének népszerűsége töretlen
Január elejétől a nyár közepéig több mint 8,8 millió vendég érkezett a magyarországi szálláshelyekre.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
Jubilál a Strandok Éjszakája
Jubilál a Strandok Éjszakája
A nyári kánikula várhatóan folytatódik, így a hosszú, forró napok után jöhet a hűsítő éjszakai fürdőzés!
Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben
Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben
Forró nyári slágerek és lézershow.
A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket
A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket
A rendezvény strandbelépővel látogatható, a kellemes hűs vizű tengerparti medencéből, fürdőzés közben is nézhető.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés