Ebösszeírást tartanak Debrecenben

Debrecen közigazgatási területén ebösszeírásra kerül sor november 30-ig. Az ebtartóknak adatlapot kell kitölteniük és azt az önkormányzat részére eljuttatniuk.
Az adatlap letölthető INNEN, az oldal alján a Kapcsolódó dokumentumok, nyomtatványok, útmutatók, hirdetmények cím alatt található dokumentumok közül, továbbá a INNEN (Debrecen Megyei Jogú Város Önkormányzatát kiválasztva, a keresőbe az Ebösszeíró adatlap kifejezést beírva). Az űrlap online kitölthető, lementhető és nyomtatható, elektronikus úton történő beküldése azonban csak ügyfélkapus bejelentkezéssel lehetséges!
A nyomtatvány személyes átvételére is lehetőség van az Új Városháza épületében (Debrecen, Kálvin tér 11.) az ügyfélszolgálat 14-es munkaablakánál ügyfélfogadási időben (hétfőn, szerdán és pénteken 8.00 és 12.00 óra, kedden 8.00 és 15.00 óra, csütörtökön 8.00 és 17.00 óra között). A kitöltött adatlapot személyesen ugyanitt, ugyanennél a munkaablaknál lehet ügyfélfogadási időben leadni vagy az Új Városháza iratgyűjtő ládájában elhelyezni.
Az adatszolgáltatás postai úton a kitöltött adatlapot Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Igazgatási Osztály címére (4026 Debrecen, Kálvin tér 11.) elküldve is teljesíthető.
A kitöltéssel kapcsolatosan tájékoztatás a Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalának Igazgatási Osztálya munkatársaitól telefonon a 06-52/517-836, a 06-52/517-837, a 06-52/517-838 és a 06-52/517-635 telefonszámokon kérhető.
Az ebösszeírás során a mikrochippel ellátott, a központi nyilvántartásban már szereplő ebek és a korábbi ebösszeírások során vagy azt követően bejelentett kutyák esetében is teljesíteni kell az adatszolgáltatást.











































