„Kapj rá!” Egészséges és ízletes

Folytatódik a halfogyasztás népszerűsítése, hogy minél többen fedezzék fel a halételek egészséges, ízletes és változatos fogyasztási lehetőségeit; ezt célozza az új elemekkel bővülő, "Kapj rá!" elnevezésű kampány - közölte az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. (AMC Nkft.) vasárnap az MTI-vel.
Az AMC Nkft. 2025. január 1. és 2029. december 31. között átfogó kommunikációs és promóciós kampányt valósít meg a fenntartható akvakultúra-termékek és a hazai halfogyasztás népszerűsítésére a Magyar Halgazdálkodási Operatív Program (MAHOP) Plusz támogatásával - írták a közleményben.
A 700,35 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatással és hazai társfinanszírozással megvalósuló fejlesztés céljának nevezték, hogy minél több ember fedezze fel a halételek egészséges, ízletes és változatos fogyasztási lehetőségeit.
Közlésük szerint a kampány a korábbi "Kapj rá!" program folytatása, integrált kommunikációs csatornákat használnak, a hangsúly a digitális platformokra és a közösségi médiára kerül. Rendezvények és roadshow-k, kóstoltatások, látványkonyhák és edukációs elemek is részét képezik, újdonságként országos éttermi verseny is indul, amely a vendéglátóhelyeket is bevonja a halfogyasztás népszerűsítésébe.
A MAHOP Plusz teljes forráskerete 21,274 milliárd forint, melynek 70 százaléka uniós forrás az Európai Tengerügyi, Halászati és Akvakultúra-alap (ETHAA) finanszírozásával, a nemzeti társfinanszírozás mértéke 30 százalék - közölte az AMC.









































