Öt éve nincs már. Nosztalgiázzunk!
A városi elöljárók nagy körítéssel ünnepelték a 2-es villamos ötéves születésnapját, amiről a Cívishír terjedelmes írásban számolt be, most azonban emlékezzünk a legendás 31-es buszjáratra, hiszen azt éppen az új villamosvonal átadásával nyugdíjazták.
Ami Budapesten a 7-es, az Debrecenben a 31-es volt, azaz a legforgalmasabb járat – állapította meg az IHO közlekedési és logisztikai hírportál a 31-esnek szentelt búcsúztatóján.
A járat története 1975-ben kezdődött a Nagyállomás és a Bólyai utca között. 1976-ban kitolták a végállomását a Doberdó utcáig. A kiépülő lakótelepek rengeteg utast generáltak; a járat fénykorában, a kilencvenes években 2-3 percenként közlekedett. A főtér átépítése után a Hunyadi–Rákóczi–Burgundia–Kossuth utcákon kerülték meg a buszok a Kossuth teret.
A város legforgalmasabb buszjárata a negyvenedik életévében járt, amikor a nagy nehezen megépült 2-es villamosnak köszönhetően egy környezetbarát közlekedési formára válthattak a vonalon lakók tízezrei. Így a 31-est nyugdíjba küldték.
A helyszínelés miatt nő a menetidő.
Sokat köszönhet neki a hazai gyermektraumatológia.
Bak Csaba üzletében nemcsak a kétkerekű, hanem a környezetvédelem is fókuszban van.
Azt egyelőre nem tudni, mennyi hajdú-bihari helység érintett.
Kisbusz és személyautó ütközött.
Ezen az oldalon sütiket használunk. A böngészéssel ezt elfogadod.
További Információkcivishir.hu - Minden jog fenntartva! (2023.06.04)