Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
A tavalyi 15. helyről a nyolcadikra rukkolt előre az Instagram.
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Panamában szerepelt a magyar csapat.
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
A közszolgálatban, a felsőoktatásban és az állami tulajdonú cégeknél kötelező AI-kurzust vezetnek majd be.
Online hősök a gyerekek védelmében
Online hősök a gyerekek védelmében
Országos kampány indul a fiatalok tudatos internethasználatáért.
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
A modern élet egyik legnagyobb kihívása a folyamatos rohanás és információáradat kezelése.
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Az internet világában számos veszély leselkedik a gyanútlan felhasználókra.
A szórakozás új formái 2025-ben
A szórakozás új formái 2025-ben
Online és offline lehetőségek.
Világelitben a debreceni startup
Világelitben a debreceni startup
Rangos kreatívipari versenyen vettek részt.
Debrecen digitális mindennapjai
Debrecen digitális mindennapjai
Biztonságos online jelenlét helyi szemmel.
Mobiladat-védelem lépésről lépésre
Mobiladat-védelem lépésről lépésre
Tippek személyes adataid védelméhez mobilhasználat közben.
Megérkezett az iPhone 17-széria
Megérkezett az iPhone 17-széria
Mutatjuk, mennyibe kerülnek az új modellek.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Volt férje élettársát zaklatta
Volt férje élettársát zaklatta
Vádat emelt a Debreceni Járási Ügyészség.
Hirdetés
Hirdetés
Gázszivárgás a parajdi sóbányánál
Gázszivárgás a parajdi sóbányánál
A Salrom szerint nincs robbanásveszély.
Hirdetés
Hirdetés
Tovább emelkednek az üzemanyagárak
Tovább emelkednek az üzemanyagárak
Rossz hír az autósoknak.
Gazdaság
Energetikai fejlesztések Berettyóújfaluban
A város újabb lépést tett a fenntarthatóság felé.
Balmazújváros Debrecennél is többet fizet
Cél a vidéki Magyarország élhetőségének és népességmegtartásának támogatása.
Karácsonyiajándék-vásárlás: megtört a lendület
Átlagosan 75 ezer forint elköltését tervezik a magyarok.
Bankszövetség: az adóemelés a teljes gazdaságot sújtja
Értetlenül állnak az úgynevezett extraprofitadó tervezett emelése előtt.
„Szupermenzák” jönnek létre Debrecenben
A szabadszedés az egyértelmű új irány; öt újabb iskolát vonnak be ebbe a körbe.
Hatvanmilliós útfelújítás Fülöpön
Három helyszínen fog dolgozni a nyertes újfehértói vállalkozás.
Támogatott tartalom
Hajdú-bihari településekre gurul el a Lidl
Hajdú-bihari településekre gurul el a Lidl
A Lidl Magyarország új, úttörő kezdeményezéssel állt elő: ha a vásárló nem tud eljutni a boltba, akkor a bolt megy el hozzá.
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Kiemelt volt az érdeklődés a Sensirion standjánál, a XI. Gépészeti Szakkiállításon és Állásbörzén.
Gospel Karácsony: a szeretet és az összefogás ünnepe Debrecenben
Gospel Karácsony: a szeretet és az összefogás ünnepe Debrecenben
Idén Dallasból érkezik egy harmincfős énekegyüttes. +Videók
Hirdetés
Hirdetés