Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Egyensúlyban a digitális világban
Egyensúlyban a digitális világban
Hogyan őrizzük meg a mentális jólétet a modern élet forgatagában?
Rangos díjat kapott a debreceni oktató
Rangos díjat kapott a debreceni oktató
Fazekas Attila munkáját Kalmár-díjjal ismerték el.
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
A tavalyi 15. helyről a nyolcadikra rukkolt előre az Instagram.
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Panamában szerepelt a magyar csapat.
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
A közszolgálatban, a felsőoktatásban és az állami tulajdonú cégeknél kötelező AI-kurzust vezetnek majd be.
Online hősök a gyerekek védelmében
Online hősök a gyerekek védelmében
Országos kampány indul a fiatalok tudatos internethasználatáért.
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
A modern élet egyik legnagyobb kihívása a folyamatos rohanás és információáradat kezelése.
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Az internet világában számos veszély leselkedik a gyanútlan felhasználókra.
A szórakozás új formái 2025-ben
A szórakozás új formái 2025-ben
Online és offline lehetőségek.
Világelitben a debreceni startup
Világelitben a debreceni startup
Rangos kreatívipari versenyen vettek részt.
Debrecen digitális mindennapjai
Debrecen digitális mindennapjai
Biztonságos online jelenlét helyi szemmel.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A színháznak és az egyetemnek is jobb együtt
A színháznak és az egyetemnek is jobb együtt
Újabb intézményi szövetség Debrecenben.
Hirdetés
Hirdetés
December 19-én búcsúztatják Kálloy Molnár Pétert
December 19-én búcsúztatják Kálloy Molnár Pétert
A család közlése szerint utolsó útjára bárki elkísérheti.
Hirdetés
Hirdetés
Petesejt-donáció: veszélyekre figyelmeztetnek
Petesejt-donáció: veszélyekre figyelmeztetnek
A püspökök szerint hosszú távon a család természetes és isteni rendjét rombolja.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
A munkáltatók fele béremelést tervez
Ez derül ki egy friss kutatásból.
Ennyivel emelkedik a minimálbér
Orbán Viktor bejelentette.
Ha nincs adótartozása, lehet „komája”
Jelentősen meggyorsíthatja az ügyintézést.
Hamarabb jön a postás a decemberi nyugdíjjal
800 ezren ma is készpénzben kapják a járandóságukat.
Baktériummal fertőzött halat hívott vissza az Auchan
A liszteriózist nehéz megkülönböztetni egyéb élelmiszer-fertőzésektől.
Támogatott tartalom
Ünnepi jókívánságok a Gulyás Tüzéptől
Ünnepi jókívánságok a Gulyás Tüzéptől
2026-ban is várja Önöket a Gulyás Tüzép csapata!
Megújult a bárándi úthálózat
Megújult a bárándi úthálózat
Modern, biztonságos utak szolgálják immár a lakosságot.
Kitüntettek két debreceni kémiatanárnőt
Kitüntettek két debreceni kémiatanárnőt
A jövő kutatóinak mesterei: átadták a 2025. évi Magyar Kémiaoktatásért Díjakat.
Műkincsek Debrecenben, kalapács alatt
Műkincsek Debrecenben, kalapács alatt
Különleges festmények és ritka műtárgyak a Villás Galériában.