Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
A tavalyi 15. helyről a nyolcadikra rukkolt előre az Instagram.
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Panamában szerepelt a magyar csapat.
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
A közszolgálatban, a felsőoktatásban és az állami tulajdonú cégeknél kötelező AI-kurzust vezetnek majd be.
Online hősök a gyerekek védelmében
Online hősök a gyerekek védelmében
Országos kampány indul a fiatalok tudatos internethasználatáért.
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
A modern élet egyik legnagyobb kihívása a folyamatos rohanás és információáradat kezelése.
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Az internet világában számos veszély leselkedik a gyanútlan felhasználókra.
A szórakozás új formái 2025-ben
A szórakozás új formái 2025-ben
Online és offline lehetőségek.
Világelitben a debreceni startup
Világelitben a debreceni startup
Rangos kreatívipari versenyen vettek részt.
Debrecen digitális mindennapjai
Debrecen digitális mindennapjai
Biztonságos online jelenlét helyi szemmel.
Mobiladat-védelem lépésről lépésre
Mobiladat-védelem lépésről lépésre
Tippek személyes adataid védelméhez mobilhasználat közben.
Megérkezett az iPhone 17-széria
Megérkezett az iPhone 17-széria
Mutatjuk, mennyibe kerülnek az új modellek.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Újabb állami földekre lehet licitálni
Újabb állami földekre lehet licitálni
Több mint 3100 terület találhat gazdára.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Nemzeti hős lett a magyarokat kiejtő ír
Nemzeti hős lett a magyarokat kiejtő ír
Három gólt lőtt a Puskás Arénában.
Gazdaság
Így változnának a debreceni szociális támogatások
Több segély összege emelkedik; az iskolakezdési támogatást megnégyszereznék.
Átalakulás előtt a „jövő városrésze” Debrecenben
Nagy területeken tennének lehetővé mind lakáscélú, mind kereskedelmi fejlesztéseket.
Ismét meghosszabbították a kamatstopot
2022 januárjában vezették be az intézkedést.
Támogatott tartalom
Hajdú-bihari településekre gurul el a Lidl
Hajdú-bihari településekre gurul el a Lidl
A Lidl Magyarország új, úttörő kezdeményezéssel állt elő: ha a vásárló nem tud eljutni a boltba, akkor a bolt megy el hozzá.
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Jövedelem, vállalati kultúra: ez is fontos a jövő mérnökeinek
Kiemelt volt az érdeklődés a Sensirion standjánál, a XI. Gépészeti Szakkiállításon és Állásbörzén.
Gospel Karácsony: a szeretet és az összefogás ünnepe Debrecenben
Gospel Karácsony: a szeretet és az összefogás ünnepe Debrecenben
Idén Dallasból érkezik egy harmincfős énekegyüttes. +Videók
Hirdetés
Hirdetés