Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

Hirdetés
Hirdetés
További híreink
A magyarok a nap tizedét a YouTube-on töltik
A magyarok a nap tizedét a YouTube-on töltik
Szinte minden második válaszadó napi szinten használja ezt az online felületet információszerzésre, zenehallgatásra is.
Egyensúlyban a digitális világban
Egyensúlyban a digitális világban
Hogyan őrizzük meg a mentális jólétet a modern élet forgatagában?
Rangos díjat kapott a debreceni oktató
Rangos díjat kapott a debreceni oktató
Fazekas Attila munkáját Kalmár-díjjal ismerték el.
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
Még mindig az Apple a világ legértékesebb márkája
A tavalyi 15. helyről a nyolcadikra rukkolt előre az Instagram.
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Robotikai verseny: egy debreceni is a siker részese
Panamában szerepelt a magyar csapat.
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
MI-biztosok lesznek a kormányhivatalokban
A közszolgálatban, a felsőoktatásban és az állami tulajdonú cégeknél kötelező AI-kurzust vezetnek majd be.
Online hősök a gyerekek védelmében
Online hősök a gyerekek védelmében
Országos kampány indul a fiatalok tudatos internethasználatáért.
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
Hogyan kapcsolódnak ki tudatosan az emberek?
A modern élet egyik legnagyobb kihívása a folyamatos rohanás és információáradat kezelése.
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Néha még a legszerencsésebbek is pórul járnak
Az internet világában számos veszély leselkedik a gyanútlan felhasználókra.
A szórakozás új formái 2025-ben
A szórakozás új formái 2025-ben
Online és offline lehetőségek.
Világelitben a debreceni startup
Világelitben a debreceni startup
Rangos kreatívipari versenyen vettek részt.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A karácsonyfa Isten ajándékozó szeretetének szimbóluma
A karácsonyfa Isten ajándékozó szeretetének szimbóluma
Örökzöldje az örökkévalóságra, háromszögformája a Szentháromságra utal, ágai a keresztet idézik.
Hirdetés
Több állatot megmérgeztek Fülöpön
Több állatot megmérgeztek Fülöpön
A hatóság már tud az esetekről.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Mi Hazánk: ne a Coop-ot támogassa a kormány!
Látszatintézkedésnek nevezte a kisboltoknak adott pénzt.
Lázár János: kamionok ne dübörögjenek az ablak alatt!
Hárommillió magyar élete árán akarnak spórolni egyesek - így a miniszter.
Februárban „aranyéletük” lesz a nyugdíjasoknak
A nyugdíjak vásárlóerejének védelme becsületbeli ügy - írják.
Családi ház 70 millióért? A Dryvit Profi Kft. megépíti
Hajdúböszörményben lakópark épül.
Adventi ellenőrzés: záporoztak a bírságok
Termékeket, szolgáltatásokat vettek górcső alá.
KSH: több mint 692 ezer a bruttó átlagkereset
Közölték az októberi adatokat.
Támogatott tartalom
Magyar fejlesztés közösségi pajzsmirigy-tapasztalatokra építve
Magyar fejlesztés közösségi pajzsmirigy-tapasztalatokra építve
Tudatos rendszer a gyógyszeres kezelés természetes kiegészítésére
Debrecen is ultragyors e-töltővel gazdagodik
Debrecen is ultragyors e-töltővel gazdagodik
A fejlesztések célja, hogy a vásárlók a decemberi, ünnepi időszakban is gyorsan és megbízhatóan tölthessék elektromos járműveiket.
Berendezéseket cserélnének a Balmazújvárosi úton
Berendezéseket cserélnének a Balmazújvárosi úton
Műszakilag elavultak a meglévők. A Debreceni Vízmű Zrt. pályázata.
A csendes technológia
A csendes technológia
Hogyan változtatják meg a modern fűtési rendszerek az akusztikus komfortot?
Hirdetés
Hirdetés