Milyen egy jó céges weboldal?

Az online megjelenés ma már a szükséges alap, enélkül egy vállalkozás szinte láthatatlan, és személyes kapcsolatok hiányában a jövője sem biztosított, ezért egy jó weboldal elengedhetetlen.
Egy honlap elkészítése a tartalomkezelő rendszerek segítségével pár kattintásnak tűnhet, azonban ahhoz, hogy az jól működő legyen és profitot termeljen, szakmai hozzáértéssel kell készülnie. Egy profi weboldal nemcsak esztétikus, hanem jól felépített és a felhasználói oldalról könnyen használható, olyan, amely élményt nyújt.
Mivel minden kapcsolatunkban, akár emberi, akár üzleti, fontos az első benyomás, egy céges honlapnak magával kell ragadnia a látogató figyelmét, erre pedig az első 7 másodpercben a dizájn, a grafika a legalkalmasabb. Persze a weboldal készítésnek is megvannak a maga szabályai, trendjei, amelyeket jó, ha követünk, de az egyedi stílus, a kreativitás fontos. Milyen egy jó céges portál? Ki készítse el?
Hogyan építsd fel a látogató bizalmát?
A bizalom kényes dolog, általában könnyen megszerezhető, de ugyanilyen könnyen el is játszható, utána pedig újra felépíteni nagyrészt lehetetlen. Így van ez a weboldalak esetében is, főleg, hogy az első benyomás kialakítására kevés idő jut. A tetszetős kialakítás mellett vonzó lehet az is, ha azt látja egy potenciális ügyfél, hogy a honlap róla szól, az ő problémáira ad választ. Ezáltal bizalmat szavazhat a cégnek, keresheti az együttműködés lehetőségét.
Egy jól kialakított vásárlói útvonal segíti, hogy az érdeklődőből vásárló vagy ügyfél váljon, így kialakításának nagy jelentősége van. Ehhez pedig profi szakemberekre van szükség, akik ismerik a weboldalkészítés minden aspektusát.
Profi honlap profiktól
Azért is érdemes a honlapkészítéssel megbízni egy jól felkészült, nagy tapasztalattal rendelkező szakmai csapatot, mert nagy rálátásuk van a piacra, számtalan kreatív ötlettel tudják segíteni a munkádat.
A weboldal kialakítása az ügyfél feltérképezésével, céljainak megismerésével indul, és a kapott adatok, információk alapján az ún. buyer persona kialakítása követi, ugyanis csak úgy lehet a célcsoportot megszólítani, ha tudjuk, kiket kell.
A szakmai hozzáértés önmagában kevés, tudni kell kommunikálni is a tudást, ezt számtalan platformon megtehetjük, ezáltal a téma szakértőivé válhatunk.
Hogyan találnak rád az ügyfeleid?
A weboldal elkészülte után - bár az egy jó csapattal való együttműködés után keresőptimalizált - is folyamatosan tenned kell azért, hogy beszéljenek rólad, hogy jelen legyél a Google első oldalán, ahonnan újabb és újabb ügyfeleket, vásárlókat szerezhetsz. Ehhez azonban a tartalmaiddal, a kommunikációval fenn kell tartanod a kíváncsiságukat, választ kell adnod a fel nem tett, de bennük megfogalmazódott kérdésekre.
Minden vállalkozás és weboldal más és más, így a honlapkészítés nem fix áras tevékenység, hanem a személyes találkozást és megbeszélést követően az igények függvényében alakul ki. Az együttműködés pedig legtöbbször nem ér véget az elkészült felület átadásával, hanem egy gyümölcsöző kapcsolat kezdete.





