Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Jól mentek a gépek

| 2010. 03. 31. | 18:57:54
Eger – Az elmúlt hétvégén került megrendezésre az Eger rali, melyen 11 páros képviselte megyénket. Jól szerepeltek a versenyzők.
Jól mentek a gépek
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az öt bajnokságnak otthont adó nyitófutam igen szoros versengést hozott a végig száraz időjárási körülmények között zajló viadalon. A három napos versenyen idén már nem indulhattak a WRC-k és az A8-as autók, így most nagyobb és izgalmasabb harcokat láthattak a nézők, hisz sokkal kiegyenlítettebbé vált a mezőny.

Egy pici hiba vagy műszaki gond is tetemes és ledolgozhatatlan hátránnyá válhatott. Így történhetett meg, hogy a tavalyi bajnok Herczig Norbert hiába jött a legkomolyabb gyári Skodával, hiába gyűjtött be öt szakaszgyőzelmet tarsolyába, két defekt miatt csak a hetedik helyen ért célba. A versenyen végig vezető Turi Tamás az utolsó előtti gyorsaságin dobott egy szaltót, de szerencséjükre, talpra estek és tovább tudtak menni, így a második helyen értek célba. Az első hely ezáltal a végig a nyomukban loholó Asi ölébe hullott. A harmadik helyre, az idén visszatérő hétszeres magyar bajnok ifj. Tóth János futott be. 

Eredmények:
1. „Asi”-Pikó Zsuzsa, Mitsubishi Lancer Evo IX 1:16:53,6
2. Turi Tamás-Percze Nándor, Mitsubishi Lancer Evo IX, 25,7 mp hátrány
3. ifj. Tóth János-Tagai Róbert, Peugeot 207 S2000, 40,0 mp hátrány

Dobogón végzett mindkét debreceni párosunk a rali1 küzdelmeiben

A Bakó László-Gyöngy Imre páros új szerzeményével, a Citroen C2R2-vel vágott neki az évadnyitónak. Az autó végig nagyszerűen muzsikált alattuk, egy váltóbak-törés okozott némi problémát a verseny során. Végül az előkelő abszolút 33. és az A6-os kategória 2. helyére sikerült bekormányozniuk az új autót. A Molnár Tamás – Szerepi Róbert – Lada 21074 trió sem volt megszeppenve az igen erős 10 főt számláló S1-kategórában. A folyamatos motormelegedés ellenére (a verseny előtt 1 nappal derült ki, hogy megfagyott a víz a motorban) is a dobogó harmadik fokára állhattak fel.

A rali2-ben mindent vittek a megyei pilóták

Bereczki Norbert, Kozma Lászlóval az oldalán magabiztosan megnyerte kategóriáját és az abszolút elsőséget is elhódította a Honda Civic VTI-vel. Norbi nagyon jónak értékelte élete első egri futamát, apróbb hibák őt is hátráltatták (második gyorsaságin eltalált egy követ, megsérült a futóművük, s majdnem fel is borultak), de ezek sem tudták megakadályozni győzelmében. A szintén Hondával versenyző püspökladányi Kuncz Dezső végig nagy harcban volt Bereczkivel, de a verseny második felében a motor is rakoncátlankodni kezdett és egy defekt is hátrébb vetette, így „be kellett érnie” az előkelő abszolút második hellyel, de kategóriája első helyét így is megszerezte. A Balogh Attila – Kovács Zoltán páros, életük első rali2-es futamát sikeresen teljesítették. Ladájuk a motorproblémák ellenére is a kategória harmadik helyére röpítette őket (abszolút 8.), amivel maximálisan elégedettek. A Bodnár Attila – Bara István, Honda trió pedig az N2-es kategória harmadik helyén ért célba. Az ifj. Bihari Péter-Konyári Zoltán kettősnek a bivalyerős injektoros 2000-es Ladájuk differenciálműje nem bírta a megpróbáltatásokat, így emiatt kényszerültek a versenyt – és élményautózásukat – is feladni.

A RTE versenyében is születtek sikerek

A RTE történetének legkomolyabb versenyén Bereczki Imre – Réti Balázs kettős az abszolút értékelés 8. helyén, kategóriájuk 7. helyén végeztek Mitsubishi Lancer Evo VI-os versenyautójukkal, amivel elégedettek a versenyzők. Ifj. Vizelli Károly – Nagy Péter ígéretükhöz híven a nézőknek autóztak, de eközben az A3-as kategória 8. és Lada Kupa 7. helyére sikerült behozniuk autójukat, így az eredménnyel is elégedettek lehettek. A Kun Gábor – Treitl Tamás – Lada triónak nem sikerült túl jól a versenyük, számtalan technikai probléma hátráltatta őket, végül a motortérben ülő navigátor közreműködésével láthatták meg a célt. László István és Szabó Gábor, a Citroen Saxoval három gyorsasági után kénytelen volt feladni a futamot egy féktárcsatörésnek köszönhetően.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
További híreink
Turánék nyertek, de Németéké a bajnoki cím
Turánék nyertek, de Németéké a bajnoki cím
A Zemplén-ralival zárult az idény.
Óriásit bukott, kórházba szállították a hajdú-bihari motorost
Óriásit bukott, kórházba szállították a hajdú-bihari motorost
Félbeszakították a gyorsaságimotoros-világbajnokság versenyét Varga Tibor esése miatt.
Ausztrál dominancia Debrecenben
Ausztrál dominancia Debrecenben
A korábbi világbajnok esélyt sem adott ellnefeleinek az 50. Debrecen Nagydíjon.
Jön az 50. Debrecen Nagydíj
Jön az 50. Debrecen Nagydíj
A versenyen résztvevők egytől egyig a nemzetközi élmezőnyhöz tartozó vaspapucsosok.
Norris nyert a Hungaroringen
Norris nyert a Hungaroringen
A McLaren brit versenyzője állhat fel a dobogó legfelső fokára.
Magyar Nagydíj: Leclerc az első rajtkockán
Magyar Nagydíj: Leclerc az első rajtkockán
A 27 éves pilótának ez az idei első időmérős sikere.
Magyar Nagydíj: 1500 rendőr, 200 kamera
Magyar Nagydíj: 1500 rendőr, 200 kamera
A hétvégén a Hungaroringre figyel a Forma-1 világa.
Forma 1: Piastri nyert és növelte az előnyét összetettben
Forma 1: Piastri nyert és növelte az előnyét összetettben
A 24 éves pilótának ez az idei hatodik és pályafutása nyolcadik futamgyőzelme.
A MotoGP 33 év után visszatér Magyarországra
A MotoGP 33 év után visszatér Magyarországra
Általános infók és fogadási tipp.
A jövő világsztárjai Debrecenben csapnak össze
A jövő világsztárjai Debrecenben csapnak össze
Ismét felbőgnek a motorok a Gázvezeték utcán.
Lengyel győzelem a debreceni idénynyitón
Lengyel győzelem a debreceni idénynyitón
Színvonalas versenyt láthatott a nagyérdemű.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A DEAC kiütéssel nyert Gyergyóban
A DEAC kiütéssel nyert Gyergyóban
Ez kellemes meglepetés a debreceniektől.
Hirdetés
Hirdetés
A magyarok felfedezik a külföldi platformokat
A magyarok felfedezik a külföldi platformokat
Útmutató magyar játékosoknak.
Hirdetés
Hirdetés
A digitális szórakozás új korszaka Magyarországon
A digitális szórakozás új korszaka Magyarországon
Trendek, biztonság és közösség.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Megújult a bárándi úthálózat
Modern, biztonságos utak szolgálják immár a lakosságot.
KSH: kevesebben dolgoznak, mint tavaly
A munkakeresés átlagos időtartama 12 hónapot vett igénybe.
Kikapcsolási moratóriumot hirdetett az MVM
Az ünnepekkor senki nem marad energia nélkül.
Ezért méregdrága az alma Magyarországon
Minden idők leggyengébb termésmennyiségét hozta az idei esztendő.
Black Friday: ezekre érdemes figyelni
A hatóságok is ellenőrzik az akciókat.
Támogatott tartalom
Kitüntettek két debreceni kémiatanárnőt
Kitüntettek két debreceni kémiatanárnőt
A jövő kutatóinak mesterei: átadták a 2025. évi Magyar Kémiaoktatásért Díjakat.
Hajdúsámsonból üzentek Európának
Hajdúsámsonból üzentek Európának
A miniszterhelyettes szerint a választók háború és béke között döntenek.
Műkincsek Debrecenben, kalapács alatt
Műkincsek Debrecenben, kalapács alatt
Különleges festmények és ritka műtárgyak a Villás Galériában.
Tiszacsege íze a harcsában is rejlik
Tiszacsege íze a harcsában is rejlik
A helyi üzem kézi munkával dolgozza fel az afrikai harcsát – a minőség és a közösség ereje tartja életben.
Hirdetés
Hirdetés