Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hollandiában fogták el a toplistás körözött magyar nőt
Hollandiában fogták el a toplistás körözött magyar nőt
A Debreceni Ítélőtábla – mint visszaeső elkövetőt – 7 év letöltendő börtönre ítélte.
Hirdetés
Hirdetés
WATCH az Agórában: robotkezet és aktív ébresztőórát is készítettek a lányok
WATCH az Agórában: robotkezet és aktív ébresztőórát is készítettek a lányok
A debreceni tudományos élményközpontban volt a zárórendezvény.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Biztosítás a rollerekre: pár ezer forint és több százezer forint között mozognak az árak
Július 16-tól a mikromobilitási eszközökre kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb) kell kötni.
Megkezdődhet Debrecen keleti városrészének felvirágoztatása
Ilyen komplex fejlesztés Magyarországon először valósul meg.
Tényszerűen a személyi kölcsönökről: Mikor és kinek érdemes felvenni őket?
Fontos tudni, hogy a személyi kölcsönök kinek és mikor jelenthetnek jó megoldást.
A világ legnagyobb tojásrántottáját készítették el Debrecenben
A 75 ezer tojásból mintegy 30-35 ezer adag rántotta készült.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
Különleges koncerttel ajándékozza meg a magyar közönséget Leslie Mandoki
Különleges koncerttel ajándékozza meg a magyar közönséget Leslie Mandoki
Augusztus 18-án, 19:00 órától a budapesti Bazilika előtti téren újra felcsendül a zene.
Technikusokat avattak a Mechwartban
Technikusokat avattak a Mechwartban
Több mint 250 bizonyítvány talált gazdára.
Útravaló a nyári szünetre a Bethlenből
Útravaló a nyári szünetre a Bethlenből
Avagy mit jelent a pénzügyi tudatosság a mindennapokban?