Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

További híreink
Technológiai forradalom az online élményekben
Technológiai forradalom az online élményekben
A mesterséges intelligencia és a virtuális valóság átalakítja a digitális szórakoztatás jövőjét.
Csak alvás közben nem nyomkodjuk a telefont
Csak alvás közben nem nyomkodjuk a telefont
A képernyőidejüket viszont túlbecsülik a felhasználók.
Az internetezők negyede egyáltalán nem fél a csalásoktól
Az internetezők negyede egyáltalán nem fél a csalásoktól
Sokan úgy gondolják, saját maguk is ki tudják szűrni a gyanús dolgokat.
Tartalomgyártók találkoznak Debrecenben
Tartalomgyártók találkoznak Debrecenben
Első Kelet-magyarországi Podcaster Meetup. Az esemény ingyenes, de a helyek száma korlátozott.
Tízből négyen nem ellenőrzik a hírek valóságtartalmát
Tízből négyen nem ellenőrzik a hírek valóságtartalmát
Egy kutatás szerint több szempontból is kiszolgáltatottak a hazai médiafogyasztók.
Szenzorokkal ér el sikereket a Medgyessy diákja
Szenzorokkal ér el sikereket a Medgyessy diákja
Egyre többen mennek a debreceni szakgimnáziumból mérnöki pályára, és emögött sokéves tenni akarás rejlik.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A DEAC is a legjobb 32 között
A DEAC is a legjobb 32 között
A debreceniek Pécsett remekeltek.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Kezdődik a hortobágyi madárszínház építése
A projekt teljes elszámolható költsége meghaladja a 4,3 milliárd forintot.
Országos fogyasztóvédelmi ellenőrzés indult
A visszaváltási díjra vonatkozó szabályok betartását vizsgálják.
Megakasztotta a kormány a debreceni lakásprogramot
Muszáj újragondolni az önkormányzati kezdeményezést; októberben szociális bérlakásokat is pályáztatnak.
Bizonytalanság a vérhígító forgalmazása körül
Lejárt a széles körben használt Clexane szabadalmi védettsége, de a szakember szerint nincs ok aggodalomra.
Műfüves pályával gazdagodik Derecske
Hamarosan kezdődik a kivitelezés.
Új helyre költözik a Wolt Market Debrecenben
Közel duplájára nőhet a kínálat.
Támogatott tartalom
Élmények kicsiknek és nagyoknak a Zamat Fesztiválon
Élmények kicsiknek és nagyoknak a Zamat Fesztiválon
A rendezvényre a belépés 10 év alatt ingyenes.
10. alkalommal koronázza meg a szezont a Kerekdomb Fesztivál
10. alkalommal koronázza meg a szezont a Kerekdomb Fesztivál
Találkozzunk, és szórakozzunk Tállyán!
Oszlopok festésére keres vállalkozót a DKV
Oszlopok festésére keres vállalkozót a DKV
A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. beszerzési hirdetménye.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés