Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
![Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta](https://civishir.hu:10013/media/2faa2fe7-e565-4ef6-b05c-c96042ddc6f8.jpg?size=850)
Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.
Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.
A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.
Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.
A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.
![Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat](https://civishir.hu:10013/media/44d719cb-c326-408f-9914-f7bdaba8162d.jpg)
![Vályogház teteje lángolt Gáborjánban Vályogház teteje lángolt Gáborjánban](https://civishir.hu:10013/media/e2085b56-2420-4804-800c-71531be423ef.jpg)
![Jubilál a Strandok Éjszakája Jubilál a Strandok Éjszakája](https://civishir.hu:10013/media/f9edfb5a-cfb7-4ba2-9900-23357a2a6089.jpg)
![Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben](https://civishir.hu:10013/media/e1ecf89d-cca1-4bc8-bdee-49a0c0002c19.jpg)
![A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket](https://civishir.hu:10013/media/f32baf14-1c95-4771-b566-daae8b677c35.jpg)