Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta

| 2021. 08. 11. | 17:53:00
Nagyobbak lettek az elvárások egy-egy szolgáltatással szemben.
Harminc százalékkal nőtt a digitális alkalmazások használta
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Egy év alatt átlagosan harminc százalékkal több digitális alkalmazást kezdtek el használni az emberek, mint korábban, miközben a fogyasztók 76 százalékának egyértelműen nagyobbak lettek az elvárásai egy-egy szolgáltatással szemben. Egy felmérés szerint például a válaszadók 57 százaléka nem használja többet azt az alkalmazást, amelyik nem teljesít a várakozásának megfelelően.

Az elemzés szerint a fogyasztók 60 százaléka az alkalmazást és az üzemeltető céget hibáztatja a hiba jellegétől függetlenül, ha bármi problémát tapasztal.

A világszerte több mint 13 ezer válaszadó digitális viselkedését vizsgáló tanulmány rávilágított, hogy a felhasználók egyre inkább zéró toleranciát tanúsítanak a nem, vagy nem megfelelően működő alkalmazásokkal szemben. Nem számít, hogy az alkalmazáson belül van-e a baj – például lassan betöltő oldalak, állásidő vagy biztonsági hibák – vagy olyan külső tényezők okozzák azt, mint a rossz internetkapcsolat, a lassú fizetési kapuk és egyéb technikai problémák. A fogyasztók szemében nincs különbség, a fennakadásokért az alkalmazást, illetve az azt üzemeltető céget, brandet, márkát teszik felelőssé.

Az emberek 72 százaléka ugyanis úgy véli, hogy az adott cég vagy brand felelőssége a digitális szolgáltatás vagy applikáció hibátlan működésének biztosítása, 92 százalékuk pedig elvárja, hogy a digitális szolgáltatások megbízható és konzisztens teljesítményt nyújtsanak.

A kutatásból kiderül, hogy a válaszadók többsége, 85 százaléka számára a mindennapok elengedhetetlen részévé váltak digitális szolgáltatások, és 84 százalékuk szerint ezek a szolgáltatások segítettek átvészelni a világjárványt. Ebből következően a fogyasztók lojalitása közvetlen kapcsolatban áll azzal, hogy melyik márka fektetett be jelentős mértékben digitális szolgáltatásainak fejlesztésébe az elmúlt időszakban: 67 százalékuk például lojálisabb lett az olyan márkákhoz, amelyek kivételesen magas minőségű digitális szolgáltatás biztosítanak.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat
Elkezdődött a párizsi olimpia: hajó szállította a magyarokat
206 nemzet csaknem 11 ezer versenyzője verseng egymással.
Hirdetés
Hirdetés
Vályogház teteje lángolt Gáborjánban
Vályogház teteje lángolt Gáborjánban
Berettyóújfaluból érkezett segítség.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Szakszervezeti szövetség: legalább 12 százalékkal kell emelni a minimálbért
A 300 ezer forintos minimálbér mellé minimum 360 ezer forintos garantált bérminimum szükséges – fogalmaztak.
Bejelentették, ki juthat könnyebben hitelhez
A kormányinfón részletezte a feltételeket Vitályos Eszter.
Nem remekeltek a strandbüfék a hatósági ellenőrzéseken
A fertőtlenítő mosogatás hiánya az ellenőrzések 8,7 százalékánál jelentett problémát, sok helyen gond a takarítatlanság is.
A Volánbusz beolvad a MÁV-ba
Régi terve ez a kormánynak.
Turizmus: Debrecen és térségének népszerűsége töretlen
Január elejétől a nyár közepéig több mint 8,8 millió vendég érkezett a magyarországi szálláshelyekre.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
Jubilál a Strandok Éjszakája
Jubilál a Strandok Éjszakája
A nyári kánikula várhatóan folytatódik, így a hosszú, forró napok után jöhet a hűsítő éjszakai fürdőzés!
Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben
Strandok éjszakája a Hungarospa Strandfürdőben
Forró nyári slágerek és lézershow.
A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket
A Hungarospa 97 éves: nagyszabású bulira várják a vendégeket
A rendezvény strandbelépővel látogatható, a kellemes hűs vizű tengerparti medencéből, fürdőzés közben is nézhető.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés