Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A fészbukk mindent visz!

| 2011. 01. 23. | 09:47:13
Debrecen – Hét közepén majdnem kiesett a kezemből a lándzsás útifű amikor is a M1-en a hiradóban Orbán Viktor megreklámozta a fészbukkot. Na gondoltam, két köhögés között, Szalay Annamária rögvest megbírságolja a királyi tévét.
A fészbukk mindent visz!
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Mint ismeretes a miniszterelnök szerdán Strasbourgban kijelentette, hogy a 2010-es választást a Fidesz az interneten és a facebook-on nyerte meg. Utóbbi valahol reklám, hiszen a közösségi oldalon azért komoly reklámpénzek folynak be. Amennyiben vaskalaposan komolyan vesszük a reklámtörvényt kvázi bújtatott reklám hangzott el. Persze ha kisípolják, akkor meg megy a találgatás Mari néniéknél mi az a f...bukk?

A barátkozós oldal néhány napja újfent reklámot kapott immár Deutsch Tamás jóvoltából. Az egykori sportminiszter is csatlakozott ugyanis az Elég a hazugságokból nevű csoporthoz (Cívishir is megírta) és erre buzdít minimum egymillió embert. Igen buzdít és ez már valahol tényleg reklám. Mert ha kimondom azt, hogy Vastag Csaba (amit ki nem mondanék) az még nem reklám. Ám ha arra buzdítom a lakosságot, hogy aki magyar megveszi a musicel-táncdal és popénekes Vastag Csaba majdan megjelenő CD-jét. (Címe Nem álltam fel amikor jött Viktor) na az már reklámgyanús. Legalábbis az én olvasatomban.

Ez a hét tehát a faszbukké volt, nem csodálkoznék ha a jövő héten Mesterházy Attila beperelné az iwiwet, miattatok buktunk 2010-ben felkiáltással. Titkon azért azt remélem a twittert nem nyúlja le egyik politikai erő sem.

Így a vége felé azért elárulom, miközben iszogattam a lándzsás útifűvet és hallottam, hogy Orbán bedicséri az internetet, az azért nekem tetszett! Mert bizony a net nagyobb hatalom lett a médiában mint az sokan gondolnák.

Egy-egy blogot lassan többen olvasnak mint politikai napilapot. A közelmúlban egy cívil szervezet 3000 középiskolást kérdezett a média szokásairól. Kiderült, ha választani kellene a facebook és a Való Világ között a 14-18 évesek 97% (!!!!) az internet mellett döntene. Csúnyán beégtek a politikai napilapok, jobbosak-balosak egyaránt. A kereskedelmi tévék a királyi tévé....Az internet, ahogy mondani szokás mindent vitt. Így aztán nem is csodálkozom, hogy a felmérés úgymond agyon lett hallgatva és csak hosszas keresgélés után lehet rábukkani a neten. Nyilvánvaló a nagy médiáknak az roppant ciki lenne ha kiderül, a közösségi portálok a blogok az internet több milliós látogatottsága mellett szánalmasan hangzik egy 13-14 ezres példányszám.

Előbb-utóbb a hirdetők is osztanak szoroznak. És remélhetőleg 3 év múltán a politikai pártok is. Nem rondítják össze a várost plakátokkal, nem tömik ki a postaládát szórólapokkal csak kattingatnak a neten. Egy kampány pár millióból kijön majd.

És ne felejtsük el, néhány hónapja a választási eredményeket hamarabb tudtuk az internetről mint Süveges Gergő az M1 stúdiójában.

Szakács Béla debreceni lakos

Olvassa Szakács Béla bejegyzéseit a blog.civishir.hu oldalon. KATT IDE!

FIGYELEM: EREDETI ELÜTÉSI ÉS HELYESÍRÁSI HIBÁK.
Az FM90 Friss Rádió támogatásával.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A DKV is igazodik a halottak napi forgalomhoz
A DKV is igazodik a halottak napi forgalomhoz
Sűrített menetrend szerint szállítják a debreceni sírkertbe kilátogatókat.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
A gyógyszer- és az építőiparban emelkedtek a bérek
Borsodban és Hajdú-Biharban csökkent a munkavállalói aktivitás.
Rekordra számítanak a használtautó-piacon
Csaknem hétszázezer személyautó cserélt gazdát az első három negyedévben.
A vécépapírt, a szappant az államnak kell állnia
Módosították a kormányrendeletet.
Indul a vonatpótlás Debrecen és Nagykereki között
A buszok órás ütemben közlekednek kora reggeltől késő estig
Támogatott tartalom
Találd meg a jövőd a Debreceni Szakképzési Centrumnál!
Találd meg a jövőd a Debreceni Szakképzési Centrumnál!
Válassz technikumot vagy szakképző iskolát – tanulj szakmát, építs jövőt!
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
Tízmillió forint és teljes brandépítés vár a streetwear-úttörőkre
A sneaker ma már nem csupán cipő, hanem kultúra.
Szombati munkanap: ugyanúgy parkol Debrecen
Szombati munkanap: ugyanúgy parkol Debrecen
A DV Parking Kft. tájékoztatója.
Da Nanni – Nápoly a konyhádban
Da Nanni – Nápoly a konyhádban
Igazi olasz szenvedély érkezett Magyarországra — és már Debrecen környékén is elérhető.
Hirdetés
Hirdetés