Informatikai szolgáltatópontot nyitottak a Debreceni Egyetemen

Számítástechnikai támogató- és szolgáltató pontot alakítottak ki a Debreceni Egyetem Műszaki Karának könyvtárában, ahol informatikai problémával kapcsolatos kérdéseikre kaphatnak választ a magyar és külföldi hallgatók, valamint az oktatók. Az érdeklődők informatikai kérdésekkel és problémákkal hétfőtől-csütörtökig 14 és 16 óra között kereshetik fel a szolgáltatópontot, amely október elején kezdte meg működését.
Az IT-support desk munkatársai segítséget nyújtanak – többek között – az office programcsomag (Office 365) letöltésével, az otthoni elérések beállításaival, a karon használt speciális eszközök és tervezőprogramok, a hallgatói informatikai eszközök használatával, védelmével, vagy akár a NEPTUN rendszer lehetőségeivel kapcsolatban is.
– Azért a könyvtárra esett a választás, mert az épületen belüli központi elhelyezkedése, a közösségi tér jellege, és az a tény, hogy tanulmányaik során a hallgatók több szempontból is információforrásként tekintenek rá, tökéletes helyszínné teszi – mondta a hirek.unideb.hu-nak Petró Leonárd, a DEENK közönségkapcsolati főigazgató-helyettese.





























