Megint nagy évet ment Debrecenben az udvari média
2011 óta 722 millió forintot(!), tavaly rekord- 152 millió forint veszteséget termelt a debreceni adófizetőknek az éppen 2016-ban névváltáson átesett önkormányzati média (DTV, Dehír, Rádió FM95, Korzó),
derül ki az idei költségvetés közgyűlési előterjesztéséből. Évente ennyi pénzt lehetne mondjuk kátyúzásra költeni, de nem: Debrecenben nem adják fel a nagyratörő terveket, számolatlanul öntik bele a pénzt a lakájmédiába.
Hiába pumpálják a cégbe az önkormányzati forrást, hiába nyelnek be időről időre egy-egy zsíros EU-s pályázatot, hiába vágtak bele kereskedelmi rádiózásba, a cég egyre csak viszi a debreceniek pénzét.
A rádiózás különösen pikánssá teszi az egész történetet. Már az is kiverte a biztosítékot, hogy 2011-ben önkormányzati cégként belevágtak a kalandba, ám akkor Szélesék a háttérben azzal magyarázták a rádiós törekvéseket, hogy annak a bevételeivel kozmetikázhatják a cég mérlegét. Most jól látszik, mennyire sikerült. Információink szerint csak a rádió nagyjából 20 millió forintos mínusszal zárt tavaly, bár ezt, mint az egész gazdálkodását, hétpecsétes titokként próbálja kezelni a cégvezetés.
2016-ban izgalmas éve volt a cégnek: előbb elhagyta az egyre csak süllyedő hajót a DTV-t 1998 óta igazgató Széles Tamás, akinek a regnálása alatt szabadult el a mérhetetlen pénzfolyás, majd év végén jött a nagy cégalakítás. Nos, ez olyan jól sikerült, hogy minden idők legnagyobb veszteségét hozta össze a médiacentrum.