Most ne akarjon házasságot kötni Debrecenben!
A veszélyhelyzet kihirdetéséről szóló kormányrendeletre és az ezt követően kihirdetett rendeletekre való tekintettel Debrecen Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatalában az anyakönyvi ügyintézés rendje 2020. március 18. napjától (szerda) az alábbiak szerint változik:
- Házasságkötési szándék bejelentése céljából személyesen kizárólag azokat az ügyfeleket fogadják, akik már előzetesen kapott időpontra érkeznek az Új Városházán (Kálvin tér 11.) a 13. számú ügyfélszolgálati ablakhoz. A nem időpontra érkező ügyfelek fogadására és újabb időpont foglalására mától (2020. március 18.) már nincs lehetőség!
Az időponttal lekötött esküvőket az Új Városháza házasságkötő termében megtartják, de tájékoztatják az érintetteket, hogy az anyakönyvvezető mellett a jegyespáron és a két tanún kívül mások nem vehetnek részt a szertartáson!
- A házasságkötésekhez kapcsolódó szolgáltatások ellenértékének befizetése holnaptól (2020. március 19.) kizárólag banki átutalással történhet.
- Egyéb anyakönyvi ügyek esetén kérjük, hogy személyes megjelenés helyett az alábbi elérhetőségeken tájékozódjanak:
A polgármsteri hivatal 2020. március 18-tól a koronavírus-veszélyhelyzettel kapcsolatban telefonos ügyfélközpontot működtet, ahol kizárólag a Debrecen polgárait érintően meghozott intézkedésekkel kapcsolatban lehet felvilágosítást és segítséget kérni munkanapokon – hétfőtől péntekig – 8.00 és 16.00 óra között. A hívható telefonszámok a következők: 06-52-517-768; 06-52-517-614; 06-52-517-631.