Hirdetés

Debrecen Budapesten már csak két másodpercet ér

2018.10.25. 08:47

Debrecen Budapesten már csak két másodpercet ér
(Fotó: Magyar Turisztikai Ügynökség)

Imázsfilmet nem szoktunk nézni, de most valami rávett. Hiba volt.

Hirdetés

A Turizmus Summit 2018 konferencián bemutatták Magyarország új országmárkáját, amelynek szlogenje:

“Magyarország a csodák soha ki nem apadó forrása”.

Az októberben induló, januárig tartó kommunikációs kampány során 13 országban (Németország, Ausztria, Csehország, Lengyelország, Románia, Oroszország, Szlovákia, Hollandia, Egyesült Királyság, Kína, USA, Franciaország, Kanada) hirdet majd a Magyar Turisztikai Ügynökség, 10 különböző nyelven lesznek láthatóak a hirdetések.

A filmben Hortobágy hasít, Debrecent azonban hanyagolták. Az ország második legnagyobb városa, amely évszázadok óta a térség szellemi-kulturális központja nem ihlette meg a film készítőit, akik állítólag az egész országot bejárták összesen 6420 kilométert utazva, 22 nap alatt forgattak majdnem 90 városban. Két másodpercért kár volt Debrecenbe küldeni a stábot közpénzen…

 

turizmusDebrecen

Hirdetés

Szóljon hozzá!

Hirdetés

Hirdetés

.