Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az idei Marketing Summit elegánsan helyezte fel a szakmát a felső polcra

| 2021. 09. 27. | 13:26:00
Minden évben valami formabontó, maradandó érték.
Az idei Marketing Summit elegánsan helyezte fel a szakmát a felső polcra
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Az 31. Marketing Summit szervezői a postcovid kesergés helyett 21-re húztak meglehetősen impozáns pakliból lapokat. Úgy tűnik, ezúttal is a merészeket illeti a siker és szerencse.

Már a helyszínválasztás formabontó volt, hiszen a szervezők a megszorítások helyett, a minden tekintetében nishnek számító Haris Parkot választották a rendezvény otthonául. 

A Haris jelenleg Budapesten talán a legfancy-bb, social platformokon legtöbb like-ot hozó lokációja. A Magyar Marketing Szövetség, mint szervező, rizikózta az időjárást és nyert, hiszen a park fantasztikus. A szerencsés résztvevőket a csodálatos belső terek mellett így a szabadtéren elhelyezett kültéri társalgók is kárpótolták minden tavaly elmaradt rendezvényért, partnertalálkozóért, ami miatt talán a laikusok leginkább irigyelhetik a szakma szereplőit.

A nem laikusok, a marketing véleményvezérei pedig, az 50-nél is több szakmai előadás, az összesen több mint 500 fős résztvevői kör, az izgalmas kerekasztal-beszélgetések, és a szünetekben e kényelmes körülmények között megvalósítható networking miatt ingathatják fejüket, ha ezúttal elszalasztották az eseményt.

Számukra a Magyar Marketing Szövetség partnere, a Lounge Group készített egy összefoglaló videót, ami a konferencia atmoszférájába enged betekintést. 

A Magyar Marketing Szövetség és a Lounge Group szakmai együttműködése minden évben valami formabontó, maradandó értéket hoz. Tavaly a Marketing Diamond Awards díjátadó kapcsán fejlesztettek közösen a Szövetség és az Ügynökség, míg idén egy olyan online platform jöhetett létre az esemény kapcsán a szakma két meghatározó szereplőjének kooperációjában, amely kifejezetten a konferencia alapjaira épített és továbbgondolt tartalmakat, kulisszatitkokat, interjúkat, streaming típusú tartalmakat is vonultatott fel a szakmai közönség vagy a tudásra éhezők számára.

Az esemény exkluzív, Lounge Group zártkörű különtermében felvett hét szakmai kerekasztalbeszélgetésén a legfontosabb szakértők, kommunikációs, marketing- és cégvezetők tekintették át a kiemelt iparágak és szakterületek elmúlt időszakát és kilátásait. A csak a Summit Play oldalon megtekinthető eszmecseréken összesen 39 szakmai véleményvezér vett részt. A szeptember végétől látható kerekasztal-beszélgetéseken az FMCG-, a kereskedelem, a gyógyszer- és egészségipar, a pénzügyi és a közlekedési szektor kihívásai, lehetőségei kerülnek terítékre, de az innováció és a marketing szerepének felértékelődéséről is elsőkézből informálódhatnak az érdeklődők.

A Marketing&Media szakmai lap is a Marketing Summit Hungary konferencián hirdette ki az idei TOP 50 Legsikeresebb Marketing és Kommunikációs Döntéshozó listáját. A magazinok egyenesen a nyomdából a helyszínre érkeztek, az első 10 díjazott pedig személyesen vehette át a szakma elismerését.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Jól haladnak a közterületi munkák Hajdúszoboszlón
Jól haladnak a közterületi munkák Hajdúszoboszlón
Térköveznek, parkolókat alakítanak ki, rendbe teszik a kosárlabdapályát.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Újabb üzemanyagárstop jöhet
A jövő héten kiderül, hogy a kormány mit lép.
Debreceni szakképzés: sikeres együttműködés a Manz Hungary Kft.-vel
A vállalat és a szakképzési centrum egymásra talált.
A gazdaság növekedéséről beszélt a nemzetgazdasági miniszter Debrecenben
Nagy Márton szerint a magyar gazdaságnak lételeme, hogy a járműiparban sikerüljön az elektromos átállás.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
A cirkuszművészet esszenciáját láthatják Debrecenben
A cirkuszművészet esszenciáját láthatják Debrecenben
A Magyar Nemzeti Cirkusz világsztárokkal mutatja be jubileumi műsorát.