Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Ajtólogika

| 2009. 11. 07. | 11:42:39
Nem mondhatnám, hogy gyáva vagyok. Hét évesen például puszta kézzel fogtam meg egy markáns vizisiklót és visszatereltem a folyóba. Viszont menetjegy nélkül nem lenne bátorságom buszra, vagy villamosra szállnom.
Ajtólogika
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Szívesen bolyongok számomra eddig fel nem fedezett internetes honlapokon. A minap eljutottam a debreceniközlekedésivállalat pont húra. Igazából a Csokonai szinházat akartam interneten megszemlélni, de a dkv ugrott elő. Ma sem értem, hogy történt.
Na gondoltam ha már ott van, akkor gondosan elolvastok mindent, mert kedvelem a tömegközlekedést, és mindig veszek bérletet. És még egyszer mondom, nem gyávaságból, hanem mert én nem szeretem a blicceléses életformát. Ahogy nézegettem a sok információt a szemembe ötlött egy felhivás amit kontroll cével idebigyesztek: Utána kontroll vé is kell.

„Tájékoztatjuk Tisztelt Utasainkat, hogy 2009. november 9-étől, minden nap üzemkezdettől üzemzárásig a DKV Zrt. járműveire a felszállás csak az első ajtón lehetséges. Ez időszak alól kivétel: 7:00 – 8:00 óra közötti valamint 15:30 – 16:30 óra közötti időszak.
Az intézkedés célja a nemfizető utasok kiszűrése, mivel a fizető utas fizeti a nemfizető utas menetdíját is!
Az első ajtó nyitása után – mely csak felszállásra vehető igénybe – a járművezető késleltetett nyitással nyitja az utastéri ajtókat, melyek csak leszállásra vehetők igénybe...”

Szó szerint ezt olvastam. Amúgy ezzel a lépessel lényegébe tudok is azonosulni. Merthogy már kezdem unni, hogy ilyen gáláns vagyok és fizetem a nemfizetők önfeledt utazását.
Ugyanakkor az is kiderült, hogy ezután csak felszállni lehet az első ajtót, de leszállni nem.
Itt persze lehet komplikáció, hiszen ha valaki felszáll az első ajtón és vontat maga után egy gurulós szatyort, ami mondjuk tele van karalábéval és fekete retekkel mintegy 14 kilogramm súlyban, akkor azt nehéz lesz átvonszolni egy leszálló ajtóhoz, főleg ha nagy a tömeg a jármű gyomrában. Egyébként én a guruló szatyor ellensége vagyok, mert a piacon mindig lassitják a gyalogos haladást. Aki látott ilyet, jól tudja hogyan.
Nos ezt a problémát leszámitva tehát van ebben logika. És ha előbb-utóbb a bliccelők megszünnek, talán olcsóbb lesz a bérlet mert most már nem kell eltartani őket. Mert így logikus.

FIGYELEM: EREDETI ELÜTÉSI ÉS HELYESIRÁSI HIBÁK.
Az FM90 Friss Rádió támogatásával

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
A mesterséges intelligenciáról tanácskoznak Debrecenben
A mesterséges intelligenciáról tanácskoznak Debrecenben
Március 4-én szakmai konferenciát rendeznek az egyetemen.
Kávézót is kap a debreceni kollégium étterme
Kávézót is kap a debreceni kollégium étterme
Az egyetem kiírta a pályázatot a felújításra.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Megszűnik a Skype
Már nem rúg labdába a többi kommuniációs platformmal.
Cserélnék a Vértesi úti berendezést
A Debreceni Vízmű Zrt. pályázata.
Orbán: hazánk családi adóparadicsom lesz
Az egész világon nincs ilyen – hangsúlyozta.
Puskás visszatetszőnek nevezte a progresszió gyakorlatát
Egyszerre hangolni a debrecenieket az ázsiaiak ellen és közben a befogadás fontosságáról beszélni?
Zsákos beöntéssel gyorsítanák a palackok visszaváltását
A vállalat a pilotprojekt eredményei alapján dönt a folytatásról.
Drágulhat a PET-palackok 50 forintos betétdíja
Környezetvédelmi előírások miatt.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
Mennyire működik hatékonyan egy split rendszer hidegben?
Mennyire működik hatékonyan egy split rendszer hidegben?
Téli klímahasználat: milyen előnyökkel járhat?
Megújult a Ravak bemutató rész a Gulyás Tüzépen
Megújult a Ravak bemutató rész a Gulyás Tüzépen
Különlegesebb, mint korábban bármikor.
Hitelesítéshez keresnek műszerészeket
Hitelesítéshez keresnek műszerészeket
A Debreceni Hőszolgáltató Zrt. pályázata.
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés