Legyen a Cívishír a kezdőlapom! |  Kedvencekhez adom |  RSS 

Civishir.hu

Előd
2014.10.22.
Volt egyszer egy debreceni telefontender…
Nyomtatható verzió Cikk küldése e-mailben Üzenet a szerkesztőnek
2012-12-18 08:11
37 hozzászólás

Az önkormányzati telefonflotta tagjainak viszontagságos története. Szabó-Kovács Patrícia jegyzete

Volt egyszer egy debreceni telefontender…
A kép illusztráció
hirdetés

Van egy remek szerveződés, önkormányzati telefonflottának hívják. Lehet be-és kilépni, nagyon jó percdíjakon beszélgetni, kommunikálni egymással.  Itt Debrecenben 16 ezer tagja van. Első hallásra talán hihetetlen, de ez azt jelenti: 16 ezer ember jár jól csak ebben az egy városban. A bökkenő, ami zavarja ideálisnak tűnő életünket: önkormányzatunk 2 évre köt szerződést a szolgáltatóval, s amikor közeledik a lejárat időpontja, újra pályáztatnak: kiderül, van-e olyan szolgáltató, aki vállalni tudja a kiírt feltételek melletti szolgáltatást.

2012 lett az éve, amikor a tender lejártával a régi szolgáltató, A helyett B nyert.  Ne is keresgéljük az okokat, miért érte meg a 16 ezres tagság mellett A-nak levágni az aranytojást tojó tyúkot, lényeg, hogy megtette: nyertes B, adott időponttól ő szolgáltat. Ez idáig rendben is van, csakhogy a „páciensek” döntő többsége – érthető okokból – meg szeretné tartani a régi számát. Lehet? Lehet. Akkor jó.

Elkezdődik az igények felmérése: ki mennyi számot hordozna, milyen új készüléket kér hozzá. Persze nincs határidő, végeznek vele akkor, amikor. Várunk. Közben a régi szolgáltató átteszi egy másik, sokkal drágább díjcsomagba a számhordozásig még mindig hozzá tartozó számokat. Ez annyit jelent, hogy mindenki többszörös tarifán telefonál: jönnek a több tízezres számlák. Persze az mindenkinek a saját felelőssége, hogy próbálja leszorítani ezt az összeget, észnél kell lenni. Ez nem mindig lehetséges/sikerül.

Az új szolgáltató infrastruktúrája viszont egy kicsit megbicsaklik a rengeteg új átlépő miatt. Érthető, hogy ez nem megy 2 nap alatt, de a munkaerőn spórolás visszaüt: nincs elegendő ember, akik vannak, azok pedig olyan szépen leosztva kapják a részfeladatokat, hogy nincs ember, aki az egészet elejétől a végéig átlátná és megértené. Ez kellene ahhoz, hogy a problémákat orvosolni tudják, válaszolhassanak a menet közben fölmerülő rengeteg kérdésre. Már ha akarnának válaszolni és nehézségeket megoldani, mert az e-mailben elküldött kérdésekre még csak nem is reagálnak. Az egyetlen ügyfélszolgálaton, ahol egyáltalán tudnak a flotta-ügyről pedig nem túl szolgálatkészek: a paletta az „ebben sajnos nem tudok segíteni”-től a „nem érdekel, nem foglalkozunk ezzel”-ig terjed.

Értem én, hogy bonyolult ez a kérdés, nem egyszerű megoldani, de egy valamire való cég, ami szolgáltatónak meri nevezni magát (igen, mi tudjuk mit jelent ez a szó, de ők nem biztos), nem állhat meg örülni, hogy hurrá, lesz 16 ezer új előfizetőm. Kötelezettségei is vannak, egy elvárható minimális szolgáltatási kör, színvonal: szerintem ez az, hogy a kiadott új készülékek használhatóak legyenek. Ha ennyit sem tudnak megoldani, akkor lehet, hogy nem kellene vállalni. Esetleg 3-4 nap után foglalkozni a bejelentett problémákkal, szóba állni azokkal az emberekkel, akiktől elvárják, hogy időben kifizessék majd a számlákat az elkövetkezendő két évben. Igen, az egyszeri debreceni előfizető felől nézve ez ilyen egyszerű…

Szabó-Kovács Patrícia

Címkék: telefon,

Kapcsolódó cikkek:

Feliratkozás hírlevélre
civishir.hu  
hirdetés
 
 
Share |

Hozzászólás a cikkhez Hozzászólás írásához kérjük, lépjen be!
Név:
Hozzászólás szövege:
A hozzászólás elküldéséhez, kérem, írja be a képen látható karaktereket!

A felhasználási szabályzatba ütköző hozzászólásokat szerkesztőségünk bármikor törölheti.


  gabika írta 2013-04-15 11:50:19  
kukautas!

Ezek szerint te - nem érted:)
Ezúton elnézést is kérek mindenkitől, akit bántott, hogy bátorkodtam az igekötős igékre és társaikra felhívni a figyelmet.
Ez végül is csak egy internetes oldal, ahol mindenki úgy ír, ahogy akar.
A legjobbakat:)



  szolgáltat(na)óóó írta 2013-01-07 13:10:22  
A vonal szinte mindig akadozik, rengeteg kolléga panaszkodik rá. Különböző helyeken, különböző típusú telefonokkal egyaránt előfordul. Ez már nem is "B", hanem lassan "WC" szolgáltató.



  szolgál(?)tat óóóóóóóóó írta 2013-01-03 12:30:44  
Az is bosszantó és felettébb amatőr rendszer, hogy a hangposta szolgáltatást nem engedi a "b" szolgáltató (?) beállítani a készülékemen keresztül.



  szolgál(?)tat óóóóóóóóó írta 2012-12-27 23:25:24  
Na kérem...Üdv Mindenkinek!
Megpróbálok tárgyilagos lenni. (nem lesz könnyű)
-Arról nem a Telenor tehet, hogy a szerződés lejárta előtt IDŐBEN nem derül ki a tender nyertese, feltételek, stb. EZT az önkormányzat illetékesei szúrták el, gondolom...
-16 ezer ügyfél nem kevés, még ha közben kissé változik is a létszám,több százzal kevesebb lett a végén.
-A Telenor elindult a versenyen, amit megnyert. (hogy hogyan, azt nem kötik az orrunkra-mindegy :) páran tudják, többen sejthetik)
-Ezek után elindul az ügyintézés: számhordozási kérelmek, telefonon igénylés leadása, ez mind hatalmas munka, nem vitatom
DE:
-Hogy van az, hogy a Telenor, mint szolgáltató, ún. "Kapcsolattartó"-kat nevez ki az intézmények vezetői közül- AKIK NEM A TELENOR ALKALMAZOTTJAI, hanem tanárok, civilek, mag ki tudja még, kik...az odáig rendben is lenne, hogy Ők összegyűjtik az adatokat, igényeket stb.
DE: ezután,ha a "kedves" Ügyfél a több hetes-hónapos várakozási időn belül mondjuk meggondolja magát: pl. másik készüléket kér, akkor a Telenor EGYETLEN üzletében, ahová lehetett fordulni, nem foglalkoznak az ember igényével, elhajtanak a Kapcsolattartóhoz- aki a kollégám, tehát CIVIL :) és CSAK rajta keresztül lehet BÁRMIT is kérni, igényelni?! Ráadásul nem is tudja elintézni- tehát nem cserélik vissza!!!
-Hogy van az, hogy a mobilinternet aktiválása a Kapcsolattartó dolga, nem pedig a Telenor munkatársáé?
-Miért van az, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton nem tudom pl. letiltani a simkártyát, ha ellopják a telefonomat, hanem be kell mennem az üzletbe? Az addig generált számlát ki állja? Ha külföldön vagyok, hová menjek?
-Miért nem a Telenor foglalkozik azokkal a feladatokkal, amit JOGGAL elvár az ügyfél egy PROFI szolgáltatótól? (nem a civil kollégájától!)
Arról nem is beszélve, hogy a számhordozás előtt EGY nappal még van, aki nem is kapott készüléket, sőt SIM KÁRTYÁT sem?

Szóval: ha én valamit elvállalok, akkor felmérem, hogy mivel jár. Nem utólag siránkozok, hogy 16.000 ügyfél számhordozása mekkora feladat, meg naponta hány ember jön reklamációval stb.- ez személyes tapasztalat, a Telenor Piac utcai Vezetője szájából hallottam!
Pl. ha egy építkezést elvállalok, akkor UTÁNA ne siránkozzak, hogy "Jaj, nincs elég emberem...jaj...nincs elég anyagom...jaj...stb"
Véleményem szerint AMATŐR módon állnak hozzá (nem feltételezem a rosszindulatot) és spórolni akarnak a munkaerőn.
Nem szimpatikus, az "A" SZOLGÁLTATÓ sokkal rugalmasabb, emberibb, profibb volt.




  B szolgáltató írta 2012-12-23 11:15:36  
Kedves Sanya!
Szerettem volna válaszolni önnek mert a józan vita mindenkit előre visz, de ennyi összefügéstelen zagyvaságra egyszerűen lehetetlen. Ezért öntől elnézést kérek!




  annanagy írta 2012-12-21 20:15:05  
Kedves telenorvég: nem pontosan értem, kinek vagyok a bérence ön szerint?



  inteligencia írta 2012-12-21 18:25:50  
Ugy gondolom, nem lehet percdijfüggö, hogy az ügyfél megkapja-e a kellö tiszteletet, vagy sem. Férjemmel minösithetetlen hangnemben és közönnyel jártak el az ügyfélszolgálaton. Ezt csak Magyarországon tehetik meg, mert itt az állampolgár képes magyarázatot keresni a Telenor vèdelmére, nem értem miért. A Tmobilnál kèt èven át nem tapasztaltam különbsègtètelt. Az ügyfél az ügyfél volt,tarifacsomagtól, percdijtól függetlenül, inteligens dolgozókkal. Kõszõnet érte.



  Pult mögöttinek írta 2012-12-21 12:26:58  
\"nagyon sok ember 45,5 ft-ért telefonál, Ön mennyiért fog? kb 6 ft-ért\"
Én úgy tudom hogy 5Ft és azt is mp alapon ;)



  telenorvég annanagynak írta 2012-12-21 11:53:52  
Akkor menjen el maga!Bérenc!



  Stone8083 írta 2012-12-21 03:29:40  
Érintett vagyok szintén, de nekem a sok új számommal és a saját céges számhordozásommal meg vagyok elégedve a Telenor munkájával! Tényleg nem egyszerű átintegrálni 16000 előfizetést, én megértem őket és azért amit kapunk igen csekély ez az áldozat, h várni kell! Amúgy én is a Fórumba mentem, nem ment egyszerűen az ügyintézés (a rendszer lefagyások miatt), de le a kalappal az ügyintézőnek, köszönöm a kitartását, nekem megérte az a 2,5 óra várakozás, kibírtam!!! Aki pedig kellemetlenkedik, az tényleg akkor mondja vissza az összes előfizetését itt és menjen vissza valami mezei előfizetésbe, ott biztos nem fogják ilyen kellemetlenségek érni!!! Nem kötelező SENKINEK!!!



  annanagy írta 2012-12-20 22:40:34  
Telenorvég: vagy elmenni a sunyi bús p.csába!(lásd korábbi hozzászólásomat)



  a pult mögött álló írta 2012-12-20 22:38:54  
Kedves elégedetlenkedők, és Drága Patrícia!

Mindenkit meghívunk egy 8-20 óráig tartó napunkra, ahol Önök
kedves Ügyfeleink mindent jobban csinálnának, mint mi a B szolgáltató alkalmazottai, és utána is kérnénk az Önök szíves véleményét a piac egyik legkedvezőbb percdíjáról, és a mögötte álló munkánkról! Érdekességképpen nagyon sok ember 45,5 ft-ért telefonál, Ön mennyiért fog? kb 6 ft-ért, van még miről beszélgetni?



  telenorvégatémobilból írta 2012-12-20 09:50:46  
Hogy is van ez? Nem volt idő a zökkenőmentes szogáltatóváltásra? A szerződések ugyanis szeptemberig! éltek. Meghosszabbították október végéig. Két napja van meg az új készülékem (december közepe van), majd a jövő héttől használhatom a régi számommal.De vannak, akik már hetek óta használhatják, mert előbb megkapták (vannak olyanok is, akik még nem). Hogy is van ez? Így két év múlva, amikor a szerződések egyszerre járnak le, akkor lesz aki tovább élvezhette a flottakedvezményt! Most kellene a Fogyasztóvédelemhez és az Egyenlő Bánásmód Hatósághoz fordulni és nem fidesz-flotta-birkának maradni, csak úgy.



  Telenor üzlet írta 2012-12-19 21:53:35  
Írnék erre, de minek.



  hogy is van írta 2012-12-19 18:04:54  
Hogy is van ez? B nyert és ezért megorrolt?



  H.Marti írta 2012-12-19 15:14:17  
a sztori egyszerű, a közbeszerzést elkúrták (politikát idézve) nem az A, hétköznapi nevén T-mobil nyert, hanem a B mint Telenor ezért a B megorrolt Lajosunkra és visszavonta a vízilabda csapat és jégcsarnok támogatását.........a háttérben meg ez van ..........nem az hogy mikor lesz aktív a kártyájuk............



  annanagy írta 2012-12-19 12:43:43  
Azért áljunk már meg egy szóra: ez a várakozás, meg az átállási idő "átvészelés" az ára annak, hogy utána két évig megint olyan kedvező áron telefonálhassunk, hogy megérje. Azt gondolom, hogy aki nem bír ki egy hónapot, és ezen sír, az tényleg telhetetlen. Válassza valamelyik lakossági tarifacsomagot, aztán nézegesse a számláit, és akkor nem kell "bosszankodnia" az átállás miatt! Komolyan mondom: nem hiszem el, hogy ilyenen ennyit kell okoskodni. 16 000 tel.szám, nem két perc. Ez ezzel jár, el lehet fogadni,hogy egy hónapot kell várni az 500 Ft-ért megkapott telefonra, meg a viccesen alacsony percdíjakra, vagy be lehet haladni bármelyik szolgáltatóhoz, venni egy telefont 30000-40000 Ft-ért, meg választani egy csomagot, kb. hatszoros percdíjért, és akkor azonnal lehet pofázni. Valaki említette, hogy vissza lehet osztani két évre azt az egyhavi maga tel.számlát, még bőven megéri!Ha meg valakinek mégsem, lehet dönteni, nem kötelező élni a lehetőséggel!



  Dracula írta 2012-12-19 11:11:08  
Ez sajnos így történt a szutykos telenyomi miatt :)



  sanya írta 2012-12-19 09:47:56  
B szolgáltató!

A helyett, hogy kioktatna, gondolkozzon el. Egy távol-keleti országban 2 perces vonatkésés után "fejek hullanak". Nem ígérgetni kell, hanem dolgozni. Az ígéretekkel tele van a padlás. Ha késve küldöm el az adóbevallásomat, akkor megbüntetnek. Ilyen egyszerű. Jogos a felháborodás.
Egy "Elnézést kérünk minden kedves Ügyfelünktől ,mert ilyen és ilyen nehézségeink adódtak... stb" levél sokkal szimpatikusabb lett volna. De szerencsére nem Ön alapján fogják megítélni a B szolgáltatót... Remélhetőleg.



  Tamás írta 2012-12-19 07:39:37  
Miért baj az, ha a pulnál bekap néhány falatot, amikor nincs ideje enni. A fél órára elmenne ebédelni, akkor ugyan nem látnád, de akkor meg az lenne a baj, hogy miért nincs a pultnál senki.



  egy érintett írta 2012-12-19 06:31:44  
nos az én kártyám élesítése már a 144. óránál tart.....
örülök, hogy többeknek egy élmény volt a telenorral való találkozás! én pl. 70 percet várakoztam arra, hogy az egyik pulthoz hívjanak.nyitásra mentem, 4-es volt a sorszámom..... a 2-es pultnál dolgozó hölgy valóban mestere a terelésnek. járkált, telefonált és evett!, kint a pultnál, nyitás után kb. 15 perccel. mondjuk én páros lábbal rúgnám ki az ilyen alkalmazottat, mert evésnek helye ott nincs!de hát valóban kevés a munkaerő és gondolom a gyors feltöltés során nem volt idő elmagyarázni az illemet.
(az, hogy őrült módon vettek föl embereket, mert kevésnek bizonyult a meglévők száma, belső információ)
és akkor nem beszéltem még a kollégáim tapasztalatairól, a full bunkó személyzetről, akik rajtuk verték el a port, mert nem lettek felkészítve rendesen a munkájukra. úgy vélem, nem az önkormányzat által fenntartott intézmények dolgozói(és így talán mindenki megérti, hogy kik is részesültek eme "kegyben") tehettek arról, hogy a szolgáltató totálisan felkészületlen volt a váltásra.
emlékeim szerint kb. 4 éve ez a tmobilnál valahogy egyszerűen, gyorsan gördülékenyen lebonyolódott. nem voltak horror számlák, nem voltak ekkora indulatok.
valami nagyon nem jól lett itt kitalálva. az első levelekben leírtak közül alig valósult meg valami.
én pl. izgatottan várom a számlát is. vajon a még nem működő kártyámra kell e fizetnem valamit. mert ha igen, akkor tutira meg nem állok a fogyasztóvédelemig!
kedves totjutka!
az, hogy sokaknak munkaidőben kellett intéznie ezt az egészet, megint nem a dolgozó hibája, hanem azé,aki kiszállította a telefonokat, a számlákat az intézményekbe és azonnali befizetést várt el.
mondjuk én a szabadságom értékes perceit töltöttem azzal, hogy vártam, várakoztattak.
és a munkamorálról csak annyit, az eddig eltelt 10 nap szabadságomból négyszer voltam bent dolgozni. de hasonlókat állíthatok a kollégáim legtöbbjéről is.

és természetesen lehet örülni a jónak. örülök is. remélem hamarosan! :DD



  kukautas írta 2012-12-18 23:16:52  
gabika !

Egy Armani idézet kikívánkozik belőlem :

Divatos holmikat bárki vehet magának, stílust azonban nem.
A STÍLUS az egyetlen olyan igazi
luxus,
amit bárki megengedhet magának,
függetlenül attól, hogy mennyi pénze
van. Ez olyan dolog, ami velünk
született, de tanulható, feltéve, ha
megvan hozzá az emberben a kellő
intelligencia.

-Giorgio Armani-

Remélem érted !



  gabika írta 2012-12-18 22:21:39  
"Ha már helyesírás": a HELYESÍRÁS és a STÍLUS közötti különbség megvan?



  Új flottás írta 2012-12-18 20:23:26  
Az igaz, hogy a flotta aktiválására 15 napot adtak meg (maximum). Én új flottásként, aki számhordozást kért, kétszer kellett elmennem a TESCO-ba (Kishegyesi), viszont mindkét alkalommal azonnal mehettem a pulthoz. A lányok, akik intézték az ügyemet tudták mit kell csinálniuk és tették is a dolgukat. Ismerőseimnek sem kellett várniuk, csak nem a Piac utcára mentek, hanem a Fórumba, az új TESCo-ba. Nem kellett várniuk, és az ott dolgozók tudták mit kell tenniük. A cikkíró mielőtt ír valamit, előtte járja körbe a témát, ne egy elégedetlenkedő ismerősétől szerezzen be információkat.



  Robi84 írta 2012-12-18 19:19:37  
A régi szolgáltatónál akkor is 40-50 percet kellett várni az ügyfélszolgálaton, amikor nem kaptak egyik napról a másikra 16000 előfizetőt! Abszolút kibírható a várakozási idő, vagy aki ennyit nem bír ki az válasszon más számlacsomagot!



  Tamás írta 2012-12-18 19:15:47  
Hogy lehet ekkora hazugságot leírni!?
Én nagyon örültem, amikor eldőlt hogy a Témobil helyett a Pannon nyerte a tendert. Néhány kérdés természetesen felmerült nekem is, ezekre másnapra emailben választ kaptam. Az ügyfélszolgálaton bizony sokan vannak, de minden pultnál reggeltől estig (illetve amíg ügyfél van) folyik a kiszolgálás. Én egy Noémi nevű hölgynél voltam, és ahhoz képest, hogy mennyi - a cikkíróhoz hasonló idegesítő - ügyfél van, teljesen kedves és segítőkész volt.
Megnézném, hogy ha a cikkíró beállna a pult mögé, mennyire boldogulna ennyi előfizetővel. Hajrá Pannon! Örülök nektek!



  érintett írta 2012-12-18 19:11:23  
Én szombaton a zárás előtt 10 percel mentem, senki nem volt előttem. Zárásra megkaptam mindent, azóta élvezem a szolgáltatást!!!!
Patrícia! Még te sem tudod a jó kedvemet elvenni!



  Ha már helyesírás írta 2012-12-18 15:49:03  
ja, és ilyen szöveggel helyesírást cikizni...izé...vagy mi.

"Lehet, hogy valamelyik hozzászóló nincs vele tisztában, de az Önkormányzaton nem 16000 ember dolgozik..., neheheeeem... :)"



  Ha már helyesírás írta 2012-12-18 15:45:22  
akkor a "szolgáltató" kis betű.Aki nem tud arabusul...



  gabika írta 2012-12-18 14:08:46  
Érdekes, mennyire egymásnak esünk itt, anélkül, hogy tudnánk a másikról legalább csak részinformációkat...
Azért 1-2 megjegyzést hadd tegyek:
1/ Akár tudja valaki, az újságírás mi fán terem, akár nem, az igekötős igéket egybeírhatná: "utánanéz", "áttették".
További helyesírásgyenge pontok: "éjjel-nappal", "tarifacsomag", "annak, ami van"; a megfordított értelmű mondat nyilván csak sietség eredménye.
Minek indulatból vagdalkozni?
2/ Speciel pont tudom, hogy a határidők hogyan tolódgattak szépen ki, először októberi dátum, aztán novemberi, aztán azt lehetett hallani, a számhordozósok örüljenek, ha januárban hozzájutnak az új csomaghoz - na ez utóbbi szerencsére nem igazolódott be. Hogy most ezért a Szolgáltató vagy pedig a pályázatot kiíró a felelős, azt ki tudja? Mindenesetre az ügyfélen csattant az ostor: lehet, hogy némelyek nem is tartották volna meg a számukat, ha tudják, hogy hónapokig kell ezért pluszban fizetni.
3/ Az aktiválás tényleg elég lassan ment (saját tapasztalat: 48 óra), főleg arra emlékezve, hogy "A" szolgáltatónál ott helyben, szerződéskötéskor aktiválták a kártyákat és kész. Ezért méltán gondolhatja a cikkíró, hogy valamit "B"-nél is elszúrhattak.
4/ Lehet, hogy valamelyik hozzászóló nincs vele tisztában, de az Önkormányzaton nem 16000 ember dolgozik..., neheheeeem... :)
Az ÖNKORMÁNYZATI FENNTARTÁSÚ INTÉZMÉNYEK dolgozóiról van szó: az önkormányzati dolgozók mellett az iskolai takarítónőktől kezdve a gimnáziumi tanárokon és az óvónőkön át a portásokig mindenki beléphetett.
5/ Véleményem szerint elég... ööö... idejétmúlt dolog azt mondani, hogy ne pof@zzon sokat senki telefonon, meg csak 1 hónapot kellett kibírni, meg ilyesmiket... A régi rendszerben volt ez divat: kussoljál, örülj annak, amit kaptál, oszt kész!
Ma ez szerencsére nem így van.(?) Van egy ajánlat, van egy határidő, és ha elcsúszik a dolog, akkor bocs, de nem az ügyfél a hibás.

Na, ne veszekedjenek itten, polgártársak:)



  B szolgáltató írta 2012-12-18 11:08:14  
Tisztelt Szabó-Kovács Patrícia!
Kezdjük a végén:
Értem én, hogy bonyolult ez a kérdés, nem egyszerű megoldani, de egy valamire való újságíró, aki újságírónak meri nevezni magát (igen, mi tudjuk mit jelent ez a szó, de ön nem biztos), nem állhat meg örülni, hogy hurrá, sikerült megírnom egy cikket. Kötelezettségei is vannak, egy elvárható minimális előzetes tájékozódás a cikk megírása előtt.
Ha ezt megtette volna, akkor az alábbiak miatt lehet hogy maga a cikk sem készült volna el:
- Az Önkormányzat vélhetően azért köt 2 éves szerződést, mert arra számít hogy a 2 év letelte után még kedvezőbb feltételekhez jut, és juttatja a dolgozóit. Ez zavarja az ön ideálisnak tűnő életét.
- "A" szolgáltató nem vágta le az aranytojást tojó tyúkot, hanem "B" jobb feltételekkel pályázott. Egy közbeszerzésnél ez így működik, jön két ajánlat, nyer az olcsóbb. Tudta ön ezt?
- Honnan veszi hogy nincs határidő? Gondolom erről is tájékozódott...
- "Munkaerőn való spórolás visszaüt" Honnan veszi hogy bárki spórolt a munkaerővel? Utána nézett? Bárkit megkérdezett? Tisztában van azzal hogy 16 ezer kártya hordozás mekkora háttérmunkát igényel? Tisztában van azzal hogy a 2 szolgáltatónál és az Önkormányzatnál ez a hordozás mekkora plusz erőforrást igényel? Egyáltalán tisztában van a szolgáltatók kötelezettségeivel, a számhordozás feltételeivel?
- "Le vannak osztva a részfeladatok", ez baj? Ön szerint 1 embernek kellene elvégezni a teljes hordozást?
- Végül egy kérdés: önnek gondolom nagyjából 10 percébe került ennek a cikknek a megírása (a háttérinformációk beszerzésével együtt). Ha 16.000 cikket kellett volna megírnia, az is ment volna 10 perc alatt?



  totjutka írta 2012-12-18 09:32:37  
De sajnálom a sok önkormányzati dolgozót, aki munkaidőben intézi magának meg az egész csalàdjának a kedvezményes telefont!!! Persze, hogy nem győzik a telefonosok...Azért miért nem szóltok, hogy az önkormányzatnál mennyi időbe telik elintézni valamit, és ott milyen a munkamorál?! A helyetekben én örülnék, hogy ilyen kedvező dologhoz juthatok, és nem elégedetlenkednék!!!



  KJani írta 2012-12-18 08:55:13  
Nincs több 10.000-es számla, ha nem beszéltek annyit! Az önkormányzatnál dolgoztok és eme egyszerű összefüggést nehéz megérteni?
"Ez annyit jelent, hogy mindenki többszörös tarifán telefonál: jönnek a több tízezres számlák." Vagy annyit jelent, hogy nem pof... annyit és nem fizetek több tízezres számlát. Ilyen logikus!



  KJani írta 2012-12-18 08:41:09  
Megkapták a telefont? Igen!
Kedvező a percdíj? de még mennyire!
Nem értem Patríciát! Igen át tették őket egy másik tarifacsomagba egy hónapig. Azt az egy hónapot kellett volna kibírni, hogy nem dumálnak éjjel, nappal és akkor nincs akkora számla. Viszont ha egy évet visszaosztunk, még így is nagyon jól járnak, mert ilyen kedvező tarifa csomag, ami most van és olyan pici pénzért telefonhoz jutni, hááát nem sok mindenkinek adatik meg a városban, de szerintem a megyében sem! Más annyiért beszél egész évben amennyiért ők csak egy hónapig. Miért kell mindig elégedetlenkedni? Miért nem lehet örülni annak ami van???



  Gábor írta 2012-12-18 08:40:04  
És talán dolgozni is kéne az "egyetlen ügyfélszolgálaton". Az általában 2-es pultnál álldogáló hölgyecske 2óra alatt egy sorszámos ügyfelet fogadott, a köztes időben ismerősöket fogadott soron kívül, vagy járkált, evett.... Persze ezt akkor kell amikor a hatalmas iroda tele van álldogáló emberekkel, akik közül kb. 10-en ha le tudnak ülni. Persze a többieket se kell félteni, ők is szeretnek eltűnni, majd vmikor előkerülni. Volt olyan időszak, amikor a 8 pultból 3nál dolgoztak.
Az meg már más kérdés hogy aki részletre rendelt telefont majd vmikor januárban meg is kapja. De amikor megtudja az ember h ez a helyzet és lemondaná a telefon rendelését, mondván: Majd bemegyek a boltba és választok onnan magamnak egy készüléket! De ezt persze csak az október elején kiküldött listából teheti meg, amiben a kedvezményes (2éves hűséggel terhelt) árak megegyeznek a piacon kapható kártyafüggetlen mobilok árával.
Tehát röviden. Nem tudnak semmit, nem is érdekli őket semmi. Hiszen úgy is ők dirigálnak és majd 2 év múlva örülne h ők is beszedhetik a váltáskor a több tízezres számlákat.



  egy érintett írta 2012-12-18 08:34:28  
és ami még kimaradt! ha új számot igényel valaki, a sim kártya beélesítésére 15 napot tartanak fent maguknak?! bár az ügyfélszolgálatos fiú azt mondta, akár pár pillanat is lehet. nos, eddig 120 óra telt el és a kártya még mindig nem él....
az egész váltás lebonyolítása kritikán aluli és sajnos nagyon sok embernek nagyon sok pénzébe került!



  musicmaker írta 2012-12-18 08:29:58  
Vége a tmobilos időnek? Hát nem baj az.... ;-)



Vissza az oldal tetejére