Kegyetlen vasak feszülnek egymásnak Debrecenben
Amatőr versenyzőket kérdeztünk az október 14-i verseny előtt, hogyan készültek. mivel lepik meg a közönséget:
Török Bálint (BMW 325i E36i): A motorvezérlő elektronika, difi végáttétel rövidítése a pálya adottságainak megfelelően. A futóműben a két hátsó gátlón állítottunk, keményebbre, előre 17”, hátra 16” gumikkal megyek. Fizikálisan nem gondolom, hogy nekem pluszban edzenem kellene, hisz' autószerelő vagyok, így megvan a napi edzés a műhelyben. Mentálisan megpróbálom magam kipihenni a versenyre, tehát előző este nincs buli.
Taskó Rodrigó (BMW E30 V8): El kell sajátítanom a szabályokat, mert nem ismertem őket eléggé. BMW-m E30 4 litereres V8-as motorral van szerelve. 286 lőerős a vas. Használt nyári vagy téli gumival megyek majd a versenyen. Futóművem gyári, de sperdifi van már az autóban. Az előző verseny a körülményekhez képest jó volt. A hely adottságainak megfelelően alakították ki a pályát. Örülök, hogy egyáltalán van drift Debrecenben. A mostani verseny tervrajza nagyon jól néz ki.
Széll Péter (BMW 325i E36): Cseréltünk egy áttételt, a futóművet alakítottuk át. Előre kapott eltolt szilentet az autó, M-es toronycsapágyat, a 3,45-ös áttételt kicseréltük 4,27-re. Az autóval kezdünk összeszokni; Józsán szoktam vele tesztelni egy mezőgazdasági úton.
Találkozunk a versenyzőkkel és sporttársaival október 14-én Debrecenben, a volt Anita Tranzex telephelyén. Bejárat a Zúzmara utca felől.