Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

Magyar élmények, amiket át kell élni

| 2017. 10. 20. | 19:29:00
A belföldi utazást népszerűsítenék.
Magyar élmények, amiket át kell élni
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés

A belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), Magyarország kiemelt helyeinek, sokszínű, őszi kulináris kínálatának, borainak és borvidékeinek, valamint a Szent Márton napi hagyományok megismerésére ösztönzik a magyar utazni vágyókat.

A turisztikai ügynökség az MTI-nek október 20-án eljuttatott közleményében kiemeli: az Át kell élned, hogy elhidd - Magyarország rád vár! - szlogennel indított kampánytól a magyar úti célok iránti érdeklődés erősödését és az utazási időtartam növekedését várja az MTÜ. Az ügynökség célja a kiemelt turisztikai térségek ismertségének növelése, a bor- és gasztroturimus népszerűsítése, valamint a magyar bor imázsának emelése és a borvidékek megismertetése.

Az utazási élmény fontos része a helyi gasztronómiai kínálat, azon belül is a bor felfedezése, ezért az MTÜ kampánya az Őszi menük hetei elnevezésű kezdeményezéssel indul, amelyet számos neves, szakmai szervezet támogat. Az MTÜ együttműködik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával (HNT), a Stílusos Vidéki Éttermiséggel, a Pannon Gasztronómiai Akadémiával, a Magyar Bocuse d'Or Akadémiával, a Magyar Vendéglátók Ipartestületével, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetséggel, valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével is. 

A kampányhoz csatlakozott szállodák és éttermek október 17. és november 15. között minden 18 év feletti vendégnek borkóstoló-jegyet kínálnak, a szállodák pedig a vendégek számára összeállított őszi ajánlataikban különleges előnyöket biztosítanak. A vendéglátóipari egységek az őszre jellemző fogásokkal várják a vendégeket - ismertetik. 

Az egyes helyszínek őszi ajánlatairól, az Őszi menük heteiről, a kampányhoz csatlakozott éttermekről, pincészetekről és hotelekről a hellomagyarorszag.hu oldalon találhatók részletek - közölte az MTÜ.

A közlemény kitér arra, hogy az MTÜ legutóbbi, nyári kampánya a felmérések szerint 4,3 millió embert ért el belföldön, a hatásait feltáró reprezentatív kutatás eredményei szerint pedig csaknem minden második megkérdezett válaszolta azt, hogy a kampány hatására többször, illetve hosszabb időre utazik majd belföldön turisztikai céllal.

Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés
Remekeltek a fiatal debreceni karvezetők
Remekeltek a fiatal debreceni karvezetők
Az országos versenyen a legjobbak között voltak.
Hirdetés
Hirdetés
Gazdaság
Nettó átlagkereset: 417 ezer forint
A nettó kereset mediánértéke 340 700 forintot ért el.
A családok fogyasztását jelentősen befolyásolja az üzemanyagár
Literenként 76 forinttal drágább a gázolaj most, mint tavaly.
Református bölcsőde épül Józsán – letették az alapkövet
A beruházás várhatóan 2025 júniusára fejeződik be.
Hirdetés
Hirdetés
Támogatott tartalom
A testi, lelki egészség jegyében indítja az idei szezont a Zsuzsi
A testi, lelki egészség jegyében indítja az idei szezont a Zsuzsi
Ép testben ép lélek! szlogennel nyitja meg a 2024-es szezont a Zsuzsi Erdei Vasút, ami május 1-jén indítja menetrend szerinti járatait.
A cirkuszművészet esszenciáját láthatják Debrecenben
A cirkuszművészet esszenciáját láthatják Debrecenben
A Magyar Nemzeti Cirkusz világsztárokkal mutatja be jubileumi műsorát.