Andy Vajna rádiójának nagyot kell küzdenie Debrecenben
A helyi rádiók a nyertesei az országos kereskedelmi rádiózás megszűnésének. Idén márciusban a napi hallgatói elérés (rch%) több megyében is meghaladta az 50 százalékot a 18-59-es korcsoportban – közölte az Inspira Media Research az idén márciusi országos kutatási adatai alapján.
2017-re lecsengett az országos kereskedelmi adók megszűnését követő rádiós piaci átalakulás és a vidéki régiókban a versenyt egyértelműen a helyi rádiók nyerték, közösségi beágyazottságukkal, helyismeretükkel és kötődésükkel
– kommentálta az eredményeket Hanák Tamás, a Radio Sales House Kft. (RSH) ügyvezető igazgatója.
A Cívishír írta meg először: az önkormányzati tulajdonú Debrecen Rádió FM95 rövid időn belül betagozódik az Andy Vajna filmügyi kormánybiztos érdekeltségébe tartozó Rádió 1-be.