Remekel-e a Tigáz ügyfélszolgálata?
A verseny indulói a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan, és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról jelentkeztek, idén bővült a kör a közszolgáltatók piacával. Szinte az összes közszolgáltató nagyvállalat – Fővárosi Gázművek Zrt, Tigáz Zrt., GDF SUEZ, E.ON – csatlakozott a versenyhez, valamint a telekommunikációs szektor óriásai – Vodafone, Telenor, Magyar Telekom, Invitel – is bizakodva állnak a megmérettetés elé.
Ügyfeleken mérik a szolgáltatás színvonalát
A tavalyihoz hasonlóan idén is szoros versenyre számít Kricska István, a szervező ClientFirst ügyvezető partnere: – Ennek egyik oka, hogy több tavalyi résztvevő idén is elindul, így már tapasztalatokkal felvértezve indul az idei megmérettetésen. Másik tényező, hogy a résztvevő cégek maguk is jelentős erőfeszítéseket tettek folyamatosan az elmúlt időszakban az ügyfélkiszolgálásuk fejlesztése érdekében. Korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call centereiket. Így erre a versenyre is elmondható, hogy a részvétel, legalább olyan jelentőséggel bír, mint az előkelő helyezés – mondta a szakember. Idén újdonságnak számít, hogy nemcsak a személyes ügyfélszolgálat kategóriában hirdettek versenyt, hanem a telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették a résztvevők. A másik újdonság, hogy nemcsak próbavásárlásokkal, próbahívásokkal tesztelik a szolgáltatásokat, hanem megkérdezik az adott cég ügyfeleit is, így a két mérés összesítéséből adódik a kiszolgálás színvonalát jellemző mutató.