Reagált az Euronics!

A közlemény a Magyar Nemzet cikkére reagálva a továbbiakban így fogalmaz: "Szeretnénk megerősíteni, hogy az üzletben a tulajdonos hozzájárulásával, azóta is telefonos ügyeletet lát el az Elektro Quality Kft, valamint a vásárlók tájékoztatása folyamatos, az esetleges garanciális problémákról. A már kifizetett termékek, szintén a bérbeadó hozzájárulásával kiszállításra kerültek az üzletből.
Az Euronics Műszaki Áruházlánc az idei évben tovább folytatja a tavaly megkezdett üzlet átalakításokat, valamint expanziós az tevékenységet. Az említett folyamatoknak köszönhetően több üzletünket újítottuk meg, vagy költöztettük frekventáltabb helyre, emellett üzletnyitásokat is tervezünk az év hátralévő részében, hogy szolgáltatásainkat mind szélesebb körben érhesse el a lakosság. Az Euronics Műszaki Áruházlánc működését a debreceni eset nem érinti, cégünk tőkeerős és meghatározó tagja a magyar műszaki piacnak, immár 21 éve." - olvasható a cég a népszava.hu által közreadott állásfoglalásában.
Mint azt a Cívishír korábban már megírta, felháborodott vásárlók ostromolják hetek óta a bezárt debreceni Euronics műszaki áruházat, mivel nem tudják elszállítani onnét az általuk korábban már kifizetett termékeket. Az Euronics debreceni áruházának bejáratán már hetek óta a "Technikai okokból zárva" tábla várja a vásárlókat.
















