A Debreceni Hőszolgáltató az üzleti etika bajnoka?

Tizenegyedik alkalommal osztották ki a 2000-ben Demcsák Mária, a Piac és Profit üzleti magazin főszerkesztője, és László Ervin professzor, a Budapest Klub elnöke által közösen alapított díjat. Az Üzleti Etikai Díjat a két alapító és a mögöttük álló szervezetek azzal a szándékkal hozták létre, hogy minden évben felhívják a hazai társadalom figyelmét azokra a cégekre, vállalatokra, amelyek tevékenységükkel, magatartásukkal példát mutatnak a felelős gazdálkodásban, és erősítik a bizalmat a társadalom és az üzleti szféra között. "Meggyőződésünk, hogy a díjazottak példamutató magatartásukkal hatást is gyakorolhatnak az üzleti élet többi szereplőjére, elősegítve a hazai üzleti élet fejlődését a társadalmi felelősség, a felelős gazdálkodás, a fenntartható fejlődés előmozdításának irányába". – mondta László Ervin professzor.
Idén a gazdasági szervezetek, kamarák által jelölt 43 hazai székhelyű vállalatból 26-an pályáztak, közülük 11 kisvállalat, 5 multinacionális vállalat, négy nagyvállalat, és 6 középvállalat. Közülük a zsűri különdíját ezúttal az a cég nyerte el, amelyik "Példamutató felelősségvállalóként" a profitérdekeit is háttérbe szorítva, annak terhére is képes volt felelősségteljes tettekre, magatartásra.
Az Üzleti Etikai Díj nyertesei 2010-ben:
Multinacionális vállalat: Dreher Sörgyárak Zrt.
Nagyvállalat: Hajdu Hajdúsági Ipari Zrt.
Kisvállalat: Ronix Szervező és Szolgáltató Kft.
Középvállalat: Zalavíz Zrt.
Zsűri különdíja: Debreceni Hőszolgáltató Zrt.

















